Trooghåp76 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hei jeg er 30 år og enslig. Er så glad i dag for etter mye om og men har jeg nå fått klart svar fra legen min at ja jeg kan gå igang med danmarksturer. Har bestemt meg for å bruke Nordica. Pga min sykehistorie var det ikke en selvfølge at jeg skulle fa et positivt svar. Derfor så glad.. Har handikap og bruker en del medisiner og har også vært operert flere ganger i underlivet. Måtte bare følges opp veldig nøye. Har jo fulgt med her en god stund men så fikk jeg beskjed om at jeg nok ikke kunne bli mor og alt det så da holdt jeg meg borte. Skal ta laproskopi før jeg reiser så jeg vet om der er pasasje eller ikke. Jeg kunne reise nedover i denne mnd men syns det er like greit å få sjekket egglederne også, så man ikke reiser nedover og håper på noe som ikke lar seg gjøre. Er det lang ventetid på dette? Er så utålmodig og vil helst komme igang i går:) Måtte bare fortelle dere dette og her sitter jeg og tårene strømmer nedover mitt kinn. Har ønsket dette så lenge. Ha ei god natt!!
StorkeMammaen Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Åh, så flott, ønsker deg lykke til, håper drømmen din oppfylles.
Trooghåp76 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk alle sammen. Eg fikk ikkje søv i natt he he lå bære å tenkt på kanskje til neste år på denne tia har jeg en liten baby enten i magen eller i vogn, håper jeg da....
AnneSynnøve Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Hei Timone76:) Jeg tenkte kanskje jeg skulle gi deg min historie, i håp om at du blir oppmuntret av den:) Jeg er 34 år, og 15 uker på vei - var på Stork Klinik i midten av mars. Jeg hadde så utrolig dårlige odds for at dette skulle gå i orden. Jeg ble operert for kreft i underlivet da jeg var 21 år gammel - jeg fjernet livmorhalsen og fikk en del arrvev. I tillegg hadde jeg cyste på den ene eggstokken - pluss at jeg hadde manglende eggløsning. Jeg fikk verdens flotteste lege på sykehuset østfold, som har hjulpet meg masse - både med medisinering, undersøkelser, samtaler osv.. Enden på visa: Gravid på første forsøk!!! Lykke til Timone - jeg heier på deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå