Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Norge i neste uke med gutten min på 8 måneder og kommer til å være på Østlandet. Men jeg vet ikke helt hvilke klær jeg skal ha med til han. Jeg pleier å kle på han langerma body, genser, strømpebukse og bukse. Men kanskje jeg ikke trenger strømpebukse i Norge? Hva slags klær bruker dere til deres barn og hvor gamle er de?

Dere som har lammeskinn fra nøstebarn, bruker dere det i senga nå på sommeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne uken er det meldt 26-27 grader, sol og skyfri himmel :) du trenger IKKE strømpebukse hehe.. Snuppa går rundt i shorts og t-skjorte:) er 14 mnd..

Skrevet

ta med kortermete bodyer, shorts, kjoler mv. Tror nok de stopper deg i tollen hvis du har med strømpebukser osv...hehe..Men det er veldig varmt her nå på østlandet...25 grader i skyggen hos oss idag

Skrevet

hvor reiser du fra? Du nevnte at du brker bukse + strømpebukse nå.

Skrevet

Bor på Island og her er det definitivt bruk for strømpebukse. Vind og regn dag ut og dag inn for tiden :(

Men jeg tror jeg blir stoppa i tollen hvis jeg tar med kjoler også, siden det er en gutt jeg har ;)

Skrevet

Vi bruker skinnet fra nøstebarn i senga enda, men vurderer om vi kanskje skal sløyfe det......-men hittil har han ikke vært varm iallfall, så det går vel greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...