zitapus Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg skal til Norge i neste uke med gutten min på 8 måneder og kommer til å være på Østlandet. Men jeg vet ikke helt hvilke klær jeg skal ha med til han. Jeg pleier å kle på han langerma body, genser, strømpebukse og bukse. Men kanskje jeg ikke trenger strømpebukse i Norge? Hva slags klær bruker dere til deres barn og hvor gamle er de? Dere som har lammeskinn fra nøstebarn, bruker dere det i senga nå på sommeren?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Denne uken er det meldt 26-27 grader, sol og skyfri himmel du trenger IKKE strømpebukse hehe.. Snuppa går rundt i shorts og t-skjorte:) er 14 mnd..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 ta med kortermete bodyer, shorts, kjoler mv. Tror nok de stopper deg i tollen hvis du har med strømpebukser osv...hehe..Men det er veldig varmt her nå på østlandet...25 grader i skyggen hos oss idag
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 hvor reiser du fra? Du nevnte at du brker bukse + strømpebukse nå.
zitapus Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Bor på Island og her er det definitivt bruk for strømpebukse. Vind og regn dag ut og dag inn for tiden Men jeg tror jeg blir stoppa i tollen hvis jeg tar med kjoler også, siden det er en gutt jeg har
2nj♥ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Vi bruker skinnet fra nøstebarn i senga enda, men vurderer om vi kanskje skal sløyfe det......-men hittil har han ikke vært varm iallfall, så det går vel greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå