stima Skrevet 4. juni 2007 #1 Del Skrevet 4. juni 2007 Ok, her er greia: synes det skjemaet er vanskelig å forstå, var på nav idag for å få hjelp til utfylling, men han kuratoren prata så fort at jeg hang ikke med i svinga og følte at jeg ikke kunne si hæ til alt, derfor trenger jeg hjelp av en av dere.. Jeg skal føde i starten av august og går nå på svangerskapspenger fordi jobben er for tung for en gravid! Samboer er fulltidsstudent og jobber deltid ved siden av. Nå skal jeg sende inn søknad om foreldrepenger og skjønner ikke om jeg skal krysse av for begge foreldre eller bare mor.. Pluss masse annet jeg ikke vet hvordan jeg skal fylle ut! Vær så snill å hjelp meg.. Pluss en ting til: får samboer betalt av jobben eller trygdeetaten, hvis han tar fri fra jobb en uke etter at barnet er født? (når han er student og bare har deltidsjobb?) ps: send meg gjerne en personlig melding, da jeg veldig sjeldent er her.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9503319-hjelp-til-utfylling-av-s%C3%B8knad-om-foreldrepenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå