babygullz <3 vilde Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Mensen kom 5 dager over tiden denne gangen.. er nå på dag 13 i sykllusen, og ferdig med mensen for ca 1 uke siden, begynte prøvingen med en gang mensen var ferdig. Det jeg lurer på nå er om eggløsningen også er blitt utsatt nå siden mensen kom sent? til vanlig om mensen hadde kommet på rett tid, skulle jeg hatt el 4/6mai... (32 dager syklus) men hvis el er utsatt siden mensen ble d er el 8/10mai... hva er riktig?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Det stemmer at EL blir utsatt når mensen ikke kommer når den skal. 32 dagers syklusen din begynner igjen den dagen du får mens, og så regner du deg frem til EL ut fra det -akkurat som du tenkte:o)
babygullz <3 vilde Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 hm.... jeg tror kanskje jeg kan være i et unormalt tilfelle der el ikke er blitt utsatt, pga jeg har massevis med el-slim nå, med blodspor i! har hørt at dette skal være tegn på at man er veldig fruktbar??
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 mensen påvirker el direkte. man får el et visst antall dager etter første mensdag, så hvis mensen er forsinket, er el forsinket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå