-Diddelidu- med spire!! Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Om det der noen som vet om det egentlig eg skadelig å ligge med bærbar PC på magen??? Enten en er gravid eller ikke gravid... Har hørt noe rykter om dette, men vet ikke hva som stemmer.... Noen som vet??
babygullz <3 vilde Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg tror du skal bekymre deg like lite for det som at man får hjernekreft av å snakke i mobil....
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 hehe, sant nok:-) Var en som sa at det kom strålinger fra PC`en som kunne være skadelig for eggstokker og livmor... Men så er hun veldig hypokonder også da Takk for svar:-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor skal ikke d være sant da,når jeg leste en plass at hvis mannen la pc;en oppå ballene sine så gjorde d sånn at d kunne hindre han i å greie å lage barn?jeg husker ikke hvor d stod,men d var på nettet et sted..
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 testiklene er kun beskyttet av et tynt hudlag. livmoren er beskyttet av et tjukt lag med fett, muskler og vev. med mindre laptopen sender ut røntgenstråling er det umulig at stråling når helt inn til livmoren.
emporium Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 dette har også noe med varmen pc/er avgir pungen skal jo ikke bli for varm om man tenker på sæd-kvalitet boxer er bedre enn truser osv om man en prøver mulig det de tenkte på der =O)
alex83 Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 enig med emporium, har lest at det kan være dumt for menn pga at det blir for varmt slik at det påvirker kvalitet og produksjon. det er jo derfor de ligger utenpå og ikke inn slik som våre forplantningsorganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå