Gå til innhold

Herregud, er det mulig?

puusekatt

Anbefalte innlegg

Må bare få utløp for litt frustrasjon.. blir så irritert av at folk jeg ikke kjenner skal mene det ene og det andre om meg! En slektning av meg kom til meg tidligere i kveld og sa at det var så mange i klassen hennes på skolen som snakket om meg.. jeg vet hvem disse er, men kjenner dem slettes ikke. Jeg er visstnok utrolig dum som ikke har tatt abort, spesielt synd er det i han som "har gjort meg gravid". Dessuten kunne de visst fortelle at jeg har slutta på skolen fordi det hadde blitt for mye for meg, dette var imidlertidig nytt for meg også, siden jeg går på samme skolen som før, og får gode karakterer. Greit, jeg har hatt en del fravær, men dette har vært på grunn av mye sykdom, og er noe som er avklart mellom meg og klasseforstander. Blir så utrolig irritert over at folk skal baksnakke, og slenge dritt om ting de ikke har peiling på!!! Selvsagt hadde jeg regna med at folk kom til å prate så snart hemmeligheten "kom ut", men det er jo uansett ikke noe god følelse å vite at folk hvisker bak ryggen din... jaja, til helvete med dem alle sammen. Jeg og lillegullet skal få det helt supert, så kan de bare sitte der med surtrynene sine og snakke dritt.

Fortsetter under...

hev deg over det vennen, de går lei av å prate om deg hvis du later som om du ikke bryr deg:)

jeg fikk masse pes i starten om det at jeg ikke tok abort, at jeg var usikker på barnefar, at jeg ikke var egnet som mor fordi jeg festa mye før osv osv osv... men det gikk over når jeg ikke giddet å nedlate meg til å snakke med dem. De ønsker bare å få dritt på deg og om du ikke lar de så gir de opp, bare smil og svar at det angår ikke dere og deretter overse de.. så slutter de nok:)

Annonse

dårlig:P kom nettop hjem fra sykehuset:) fikk se lille på ul dær han lå å svelga vann og smatta:) han er akkurat på gjennomsnittet stor:) de trodde jeg hadde sv forgiftning men neeeei:) hu dama på sykehuset mente at ting kunne skje når som helst nå (med sånn lurt glis som sier jeg vet noe du ikke vet) hehe så spennende å se:)

• 2 uker senere...

Annonse

Puusekatt.. Vi er fra samme plass såvidt jeg vet.Fikk gutten min da jeg var yngre en deg, å jeg vet akkurat hvordan du har det.

Ryktene florerer i den lille byen, og de fleste vet "mer" om deg selv en man egentli vet selv.

Viste såvidt jeg var gravid selv før alle andre viste det.

Det går så bra så.Deili å se nå, noen år i ettertid hvor utrolig bra vi har hatt det hele veien og de som slengte dritt om oss kan spise orda sine..

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...