Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hvordan oppførte de små seg når dere ble gravide igjen? Sluttet de å ta puppen? Vi prøver på en til men jeg vil jo ikke slutte å amme heeelt ennå
moo Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg ble gravid med nummer to da eldstemann var 13 mnd. Hun mistet tydelig interesse for melken etter noen uker - jeg har alltid regnet med at smaken på melken endret seg pga hormonforandringene. Samtidig så var jeg selv nokså innstilt på å avslutte ammingen en god stund før babyen skulle komme, så det ble en del avledning og det ble ikke til at jeg tilbød pupp så ofte. Men jeg kjenner flere som har ammet godt ut i svangerskap - til og med tandemammet. Jeg tror at dette varierer sterkt fra person til person. (Det er forresten ingen hold i påstand om at amming under et nytt svangerskap er forbundet med risiko for forsteret som noen påstår - i hvert fall i "normale" svangerskap.) Lykke til med prøvingen!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Mange takk:) Vi har prøvd en stund allerede vi da. Men som du ser er jeg fremdeles i 1pp. TR er jo ikke kommet tilbake, men jeg har plutselig lagt på meg MASSE, typ 8 kg (har ikke vekt da) på omtrent 1 uke. Og det har jeg gjort ved tidligere svangerskap også, bare "boom" så er jeg chubby liksom;) Hehe... Og i tillegg så har vesle vært veldig mye mindre begeistret for puppen plutselig. Så teorien er jo at det er i boks;)
2nj♥ Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei tillab. Jeg ble gravid igjen da Trym var 6 mnd og han mistet IKKE interessen for puppen. Visste jo at melka kunne endre smak og at det kunne skje at han ikke ville ha, men jeg ammet han helt til en mnd før Truls kom..... (gått i ett her ja), men da bare litt på morgenen. Spennende da, kanskje du har spire
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Min, som blir 9 mnd i morgen faktisk, sluttet å puppe når han var 7 mnd ja Da var jeg to mnd på vei.... Utover det ser jeg ingen forrandring på adferden hans.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ammet eldstemann frem til 1mnd før fødsel nr 2,da sluttet hun av seg selv. Viste ikke tegn på å miste interesse før det selv om jeg var gravid. Merket ikke noe på henne hverken når jeg var gravid eller når ungen kom. Annet en at hun synes det var rart når magen var vekk og at hun synes det var fryktelig stas med en lillesøster. Det synes hun ennå snart 1 år senere;) De er knoll og tott, best friends...18mnd mellom foresten:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå