Skrømti Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har jo hørt at når de er 6 mnd og får fast føde så skal de kunne sove natta gjennom uten mat. Men her i gården våkner han iallefall en gang før kl 06, av og til to. ( og da gjerne med en times mellomrom) Og jeg plugger mini på 6 1/2 mnd på puppen og gir han hver gang han våkner.. Prøvde vel en natt å ikke gi han, men det ble bare tull av det. Ååå, så tolmodig, not... Slik jeg ser det så er det egentlig ikke noe problem for meg at jeg må opp og gi han .Legger han jo bare over i vår seng, og rett tilbake igjen når han er ferdig, han roer seg ganske så greitt. Jeg sover skikkelig dårlig om natta uansett, så litt mat-kos er bare hyggelig egentlig... : ) Hvordan tenker dere? Kanskje dette for vår del regulerer seg etterhvert?
ScaryMama Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg stresser ikke med det. Han kobler seg til puppen hvis han våkner og det gjør meg ingenting. Jeg våkner bare så vidt av det så det er ikke noe problem for min del.
moo Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg stresser ikke med det, nei! Jenta mi er 12 mnd og jeg nattammer fortsatt. Det er så koselig, så, ikke noe stress.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Nei null stress her. Kjenner jeg gruer tïl jeg må prøve nattavvenning.. Det er jo å lettvindt å bare koble han på Har tre måltid fast føde her.
_svana_ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Gutta mine spiser som helter, men får fortsatt mm en gang om natta. Prøver å begrense det til det, for ellers så sklir det lett ut. Snart 8 mnd. Håper at det går over av seg selv...
Yara Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Så lenge dere trives med det, er ingenting bedre spør du meg!
~mamma~ Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Så lenge du trives med det, er det vel ikke noe å stresse med. Selv synes jeg det var herlig å få sove hele natta igjen, selv om vi har ganske tidlig morgen... Grunnen til at jeg ikke ville utsette nattavvenningen lenger (hun var 7-8 mnd), var at hun begynte å våkne oftere og oftere. Det var heldigvis ikke så stort problem å få henne til å sove hele natta. 2 1/2 time første natta, neste natt godtok hun å få smokk, og natt tre sov hun gjennom. Har hatt 2-3 netter etterpå der hun har våkna, men det er lenge siden nå. Nå sover hun fra ca 19 til en gang mellom 5 og 7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå