Gå til innhold

Orginal bryllupspresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vennepar hvor hun ikke er norsk som skal gifte seg. Lyst til å gi dem noe litt orginalt, ikke standard glass, bestikk etc. Pris ca 1000 kr. Er helt blank her. Må jo ikke være "en ting", men noe de ville bli glad for som huskes.

Noen som har forslag? Kjempeglad for innspill! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det var et innlegg her for ikke så lenge siden hvor noen skreiv at de hadde kjøpt et tre som paret kunne plante i hagen. Det var litt tøft synes jeg!

Skrevet

Vi fikk gavekort hos en fotograf med en forstørring av forloveren min. En veldig kjekk gave synes vi da.

Skrevet

hva med salsakurs, malekurs eller matlagingskurs? Et gavekort på en aktivitet brudeparet kan gjøre sammen en kveld i uka :o)

Skrevet

Takk for svar! Gode forslag! :) Noen flere?

Skrevet

Vi fikk et mål med ved! Koste oss med bryllupsgaven hele vinteren!

Skrevet

vi har gitt bort både morelltrær og plommetrær (to, ett til hver, liksom, bundet sammen av en rød sløyfe.. gjorde stor suksess begge gangene)

var en gang i et bryllup der brudeparet fikk tre flasker vin, en som skulle lagres tre år og åpnes på tre års bryllupsdag, en som skulle ligge fem år, og en som skulle ligge ti år.

den syntes jeg var original og artig!

få hjelp på vinmonopolet til å finne rette viner.

Skrevet

Vi fikk gavekort på 5 retters middag. Denne falt veldig i smak. Ellers vil jeg anbefale deg å følge listen brudeparet har lagt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...