♥ivf m/prins♥ Skrevet 4. juni 2007 #1 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei jenta:o) Hvordan står det til meg deg? Nå nærmer det seg testdag for deg igjen...! Spennede! Det var 6/6 sant? Krysser fingrene for deg og håper virkelig at spiren sitter denne gangen! Her hos oss går det bare fint. Har nøyaktig 10 uker igjen nå og syns tanken på det er greit as we speak....men spør meg igjen om 3-4 uker og når sola får fostervannet til å koke......ehe he;o/ Gleder meg ikke akkurat til den fantastiske sommeren, nei. Har hatt et veldig problemfritt svangerskap med lite og ingen plager verken sånn eller sånn. Men tankene begynner å komme krypende nå. Hva om noe er galt etc. Det er litt plagsomt og jeg kan begynne å gråte av ingenting og blir da ganske redd da det er så uvanlig av meg. Har hatt UL i uke 12, 18, 26 og 30. Alle UL har vært fine og alle parameter er sjekket OK og det er ingenting som tyder på at noe skulle være galt. Gyn, lege og jordmor sier at gutten min er flott, så da må jeg bare legge det på minne og ta det frem om en tung dag skulle komme. Tenker på deg nå i disse dager og krysser igjen alt jeg har for deg og sender deg bøttevis med babystøv**************************************** ******************************************************************************* LYKKE TIL, sans!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )))) Mange gode klemmer fra meg og lillegutt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9501988-sans/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sans Skrevet 5. juni 2007 #2 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei hei!! Ja nå er jeg på rugedag 12, skal si jeg holder på å bli sprø!! Begynte å få mens smerter på rugedag 7, litt spotting på dag 10-11.Men ingenting nå. Vet ikke hva jeg skal tro, en liten del av meg sier kanskje en annen del sier at dette forsøket har gått i vasken. Skal ikke være lett dette nei. Alt vi ivf damer må gå igjennom, selve uttaket er jo bare barnemat i forhold til å måtte vente slik. Har bestemt meg for at om det ikke går denne gangen, skal jeg vente til ut på nyåret. Orker ikke flere forsøk nå. Synes det har vært mye på kort tid.... Snart er det jo ferietid også. Har tenkt meg til syden med mann og barn. Da skal vi kose oss i solen med ett glass vin, og bare slappe av. De tankene du nevner er helt vanlige vil jeg tro. Hadde dem selv, men det vil nok gå over skal du se. Med bare 10 uker igjen er det jo helt naturlig at man legger seg tanker. tenk på alt du har vært igjennom! Snart får du en dyrbar og flott gave som du kan overøse med morskjærlighet:-) Er så misunnelig jeg, skulle ønske det var meg. Men en gang må det vel bli min tur.... Grabber til meg alt baby støvet jeg kan ta!! Holder på å stikke med klexane fremdeles, du skal se magen min, ikke noe pent syn nei! Gubben er helt sjokka over hvor lett jeg stikker nå, jeg som hadde nålefobi. Men alt blir en vane med oss. Denne gangen fikk jeg ut 11 egg, så jeg skal ikke klage.Det var mye folk hos Hausken, så han er populær ja. Kan ikke tenke meg å gå ett annet sted nei. Vel du får ha det bra så lenge, og kos deg med lillegutt:-)) Spise mye is i varmen og riktig kose dere!! Du skal få en oppdatering sener! mvh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9501988-sans/#findComment-9503971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå