Gå til innhold

Desember: Prikker på hele kroppen!

*jaja*

Anbefalte innlegg

Jenta mi har prikker på hele kroppen. Små nuppete prikker. Hun har hatt de i noen uker så det kommer ikke av solkrem eller annen krem. Skal på kontroll om en ukes tid og får se hva de sier, men er det noen som har opplevd noe lignende? Det er ikke eksem heller. Kan det være noe hun ikke tåler? Og hva søren kan det være? Har prøvd å kutte ut juice og appelsiner i det siste, men det ser ikke ut som om de blir borte av den grunn.

Og hei igjen forresten. Var litt aktiv her før i gården, men det dabbet av. Kan jo bli flinkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :)

Ser at du ikke har fått noen svar her. Kan ikke hjelpe - men lurte bare på om du har vært til kontroll og fått noen tips om hva det kan være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket vaskemiddel bruker du da? Kan det være det?

Eller har du funnet ut hva det er for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups...har ikke vært innom her. Takk for svar :)

Prikkene er nesten borte nå. Er litt igjen men det ser ut til å forsvinne. Jeg begynte å smøre med Aloe Vera krem og det gjorde susen tror jeg. Jeg var borti å prøvde en tøymykner med parfyme. Det kan jo være den som gjorde det. Eller rett og slett juicen som vi nå har sluttet med. Men på bedringens vei i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adriana fikk også dette for en stund siden, men det var i sammenheng med at hun hadde magasjuken og da kunne de visst få litt prikker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...