Gin:) Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har fem uker igjen til termin og har siste eksamen på fredag.. Klarer ikke å sette meg ned å lese. For det første er jeg lei og for det andre er det så tungt å sitte, ryggen verker og magen er i veien. Hvorfor klarer jeg det ikke når det bare er snakk om noen dager??? Jeg blir så sint på meg selv.... Hvordan er det med dere?
Mammapudding Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Du er ikke alene!! Nå har ikke jeg termin før i august da, men sliter så sinnsykt med å sette meg ned å lese. Har hatt 3 eksamener og har to igjen, en imorgen, og den gruuuuuer jeg meg til:( Er dritlei og mangler totalt motivasjon! Prøver å tenke at nå er det bare 2 eksamener igjen og så er det sommerferie, men det funker bare ikke!! Vi får bare holde ut så godt vi kan:)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Har hatt tre eksamener nå i slutten av mai, og må si det var beintøfft!! Men det er enda mer fantastisk å være ferdig enn jeg hadde trodd! Nå kan jeg stulle og stelle hjemme, og bare være gravid:) Kjempedeilig!!! Folk er så forskjellige, men det som fungerte for meg var å lese litt, se over notater, snakke og diskutere med andre. Dette gjorde jeg både dag og natt de siste døgnene før, men sov litt innimellom når øynene begynte å gå i kryss. Fungerte bra for meg ihvertfall. Men noen fungerer kanskje ikke på eksamen hvis de har sovet for lite...Du kjenner deg selv best! Ga også meg selv små belønninger når jeg hadde vært flink en viss tid, eller kommet gjennom en viss mengde stoff. Dette går nok bra skal du se! Siste innpurt, stå på!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå