Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 skal teste meg snart.. med cleablue graviditetstest.1 test.. tror jeg er 3 mnd på vei. kan jeg teste meg så sent som kl 2300? siden jeg kan være så langt på vei. klem xxxx fingrene
mamsen å lillegutt Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 ja.. hvis du er kommet så langt så har du mye av hormonet hcg som gjør at testen blir positiv..
mamsen å lillegutt Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 lykke til... håper vi får høre fra deg... ikke lenge til kl er 23.00
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 neiiii negativt.. er såå lei meg nå at jegvet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 det var synd:( håpet på å høre et annet svar...lykke til videre..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 ja var ikke noe morsomt.. men.. skal teste meg den 16 juni da.. kanskje jeg kan være 2 uker på vei nå da.. men var ekkelt å se are - å ikke + uff håper ikke å se den - igjen.. klem
mammamor82 Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Hei verro. Så trist... jeg trodde virkelig det skulle bli en positiv test hos deg. Da er vi i samme båt. Nå er det for min del bare å hoppe i høyet å håpe det sitter. Har bursdag 14. juli, så kanskje jeg kan få en positiv test den dagen? Det føles veldig lenge til........... Lykke til videre Hold meg oppdatert da!!!!! Klem xxxxxxxxxxxx )
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Hei.jeg tenkte jeg skulle nevne d at jeg har hørt at når man kommer langt nok ut i svangerskapet så vises d ikke på testene mer..høres rart ut,men d var iallefall d jeg hørte en gang..kansje du skulle ta deg en tur til legen og få tatt en ul,vis du tror du er gravid? Lykke Til!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 åi... så det vises ikke på cb da.. tengte jeg skulle ta en test dn 16juni å se om jeg kan ha blidd gravid nå.. etter det så drar jeg til legen.. så det er kanskje håp for meg daa:)?
3 skatter ute:) Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 har også hørt det med at når man har kommet så og så langt, husker ikke hvor langt, så vil ikke en graviditetstest slå ut lenger. så håp er det ALLTID:) hadde selv IKM 20.mai, men ennå ikke mannet meg opp til å teste, vil ikke bli skuffet. For som sagt, så lenge man ikke vet er det alltid håp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå