Mrs Mamma Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 nå har jeg og kommet inn hit! gruer meg veldig til tiden fremover, det tok nesten 2 år før jeg ble gravid forrige gang. vi begynte igjen for 1,5 mnd siden, ingenting ennå. håper jeg ikke går å venter hver eneste måned sånn som forrige gang, herregud så slitsomt. noen tips for å få dette til å gå litt fortere? faren jobber på en anne måte nå enn sist, mye bortreist, så da er det ikke så lett å prøve hver måned i den tiden man burde. sist holdt vi på som kaniner 1 uke før og etter eggløsning, denne gang har vi ikke mulighet til det. men det hjelper ikke å være negativ!å det blir ikke det samme som sist, har jo vesla å holde på med mens vi venter
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 hallo:) dette går nok bra.:)det trenger jo ikke gå så lenge nå før du blir gravid:) håper iallfall du slipper å vente så alt for lenge:) velkommen hit..vi er super trivlige tjejer og flickor som har det samme ønske som deg her inne,det å bli gravid.. stå på..ikke gi opp:) å lykke til med prøvinga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå