Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med program for dagen til 5-åringen min? Det vil komme 7-8 gutter som er 4-5 år på en forhåpentligvis strålende solskinnsdag;o) Trenger vel mest tips om aktiviteter/leker som ikke er for kjedelige eller kompliserte. Håper virkelig noen kan tipse meg! På forhånd TUSEN TAKK!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flasketuten-peker-på til åpning av gaver (da går det lit roligere for seg, og alle får faktisk sett hva bursdagsbarnet får)

Sette-halen-på-grisen er populært her. Vi teipet sammen fire A4 ark og tegnet en gris (uten hale selvsagt!) på og fargela den rosa. Jeg er alldeles ingen kunstner, men det lignet på en gris (stor mage, fire små ben og stor grise-nese...), det er det viktigste. Så lagde vi en hale. fargela en rund pappskive og klipte den i en "spiral" hvis du skjønner 8ala myggspiral...). Så brukte vi slik blågrønn "tyggis" (vet ikke hva det heter... slik som du kan henge opp tegninger og slik) til å feste og ta av igjen halen etter ungene ble snurret rundt noen gang med bind for øyne

Og så kan dere fiske etter is (eller godteposer hvis dere bruker det). heng et laken over en langkost og gjemme noen bak der til å henge på "fisk" på en stang (klesklype er fin til krok). Gjerne ha noen "tullefisk", det synes ungene er kjempemorsomt, en sokk , en legokloss, hva som helst.

Ellers leker de oftest uten at det må organiseres. Kan være lurt å gjemme de lekene på rommet han er mest glad i/redd for skal bli ødelagt. Fint å ha bursdag på denne tida av året. Det hjelper å kunne ha de mest mulig ute (vi har okt og feb vi...)

Lykke til!!!!

Skrevet

Tusen takk! Da er dagen spikret;o) Værmeldingen er jo fin nå, så det blir deilig å ha alle barne ute!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...