Gå til innhold

@@@ symptomjakten IKM uke 24 @@@

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA er vi vel i gang med kokokorokokoooooooo leting etter symtomer?

Jeg er godt i gang, og oemme pupper er en klar slager, for ikke aa snakke om endringer areola og veldig trott, joda, her maaaa det vaere noe paa gang, hihi....

IKM 11 juni.

Noen bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en uke til uke 24 og ingen andre som er koko?? Imponert!! Hehe...

Skrevet

Jeg driver også og leter og leter. Men finner jeg noe??? NEI!! Hehe tror aldri puppene mine har blitt studert så nøye før. Det er liksom det jeg tror er det ultimate tegn. Så hvis du har endring i areola så har jeg troen på deg i alle fall ;)

Skrevet

Har forresten IKm 12. juni. Kan mao teste om en uke.. Men så lenge jeg ikke har symptomer haster det ikke så veldig heller. Brukte så mange tester forrige pp.. Hehe.

Skrevet

Er fremdeles koko jo... Har IKM 11. juni, har hatt masse standard symptomer: murringer, vondt i korsryggen o.l. Bruker jo å få d, så det regner jeg nå som et tegn på tr er i rute ;) MEN: i går slutta liksom murringene litt, også fikk jeg plutselig litt mer stikking i brystene, og litt tyngre bryster... Hmm passer bra med at egget fester seg????

Holder på å bli gal ja. Leter jo etter symptomer hele tida ;)

Kroppen føles liksom litt tyngre i det hele tatt denne måneden... Har liksom LITT samme følelse som første gang jeg var gravid, men da visste jeg ingenting før jeg var i femte uke, tenkte ikke over muligheten en gang, så vet jo ikke hvordan det føltes så tidlig den gangen... Må vel bare smøre seg med tålmodighet skjønner jeg!

Drøyer vel til litt ut i neste uke før jeg tester denne gangen tror jeg. Kjedelig å bli skuffa bare fordi en tester for tidlig. Kjedelig å bli skuffa når en tester sent også forsåvidt - da vet en jo at det er liten sjanse... :) Men vi får nå se!

Skrevet

DA har vi det ganske likt! Ogsaa i forhold til forrige graviditet, var ikke i naerheten av opptatt av dette da, som naa. Kjente ikke etter overhodet, og tenkte ikke paa det foer jeg var over forventet mens osv. Er ogsaa litt overforbruker av tester, eller har vaert det, saa jeg skal ogsaa proeve aa roe meg....men tipper jeg tester i helgen naa altsaa... IKM 11 juni.

Skrevet

jakter ikke denne mnd. Overbevist om at det ikek klaffet. Nå vil jeg ikk ebli skuffet flere ganger.. Kjenner murringer i magen, men det er alt. Hadde slik forrige mnd også. Har ikm 15.. tror jeg.. Så hvis ikke tr har kommet til søndag i uke 24 tester jeg på mandag i uke 25..

Skrevet

NÅ VET JEG IKKE HELT HVA JEG SKAL TRO PLEIDE Å HA ØMME PUPPER LITT OVER 1 UKE DET VAR MIN SYMPTOM AT IKM SKAL KOMME MEN DENNA GANG ER DE IKKE BLITT ØMME HAR IKM 14 JUNI OG DET ER MIN 1 PP ETTER LAP SÅ JEG ER KJEMPE SPENNT

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

Skrevet

Kokokokoooooooooooo her også!

Har ikke fått ømme pupper enda, noe som er ganske rart siden jeg alltid pleier å få det ca 7-9 dager før ikm. 6 dager til ikm i dag, 12 juni. Puppene er litt mer som ballonger (mer fyldige enn vanlig, men altså ikke ømme)

Murringer som bare det, men det er vanlig hos meg.

ååååå...oooooo tiden kan ikke gå fort nok.

Håpe håpe :o)

Skrevet

Da snakker vi supersentimental, smaa aggresiv og supertroett og uvel her, hehehe.....et optimalt vesen aa leve med med andre ord! Heia sambo, som holder ut. Kokokokokooooooooooooo

Skrevet

Jeg har hatt tendenser til kvalme men alltid kan det forklares med noe annet (sult, sjokolade og is-spising osv) Så har jeg blitt mer tørst, men det skyldes nok varmen, uro i kroppen som kan være stress på jobben og nesten leggkramper som jeg har kjent i forbindelse med trening. Sukk. Ser ikke lyst ut. Bare 5 dager til IKM. Ingen andre på symptomjakt???

Skrevet

Føler at eg har mange symptom:

* Ømme og "tunge" bryst, areola virkar litt hoven og så er dei litt nuppete

* Stikking nederst i magen, ofte når eg snur meg fort i senga osv

* Ikkje heilt topp matlyst (kan jo vere varmen)

* Veldig tørst (kan jo også vere varmen)

* Må ofte tisse

* I dag tidleg hadde eg blodsmak/metallsmak i munnen

...og så har eg liksom sånn generell gravidfølelse....men det er rart alt ein kan innbille seg, også då..

Stod opp i natt og tok ein test, tullejenta - men den var negativ...IKM 11/12 juni...

Skrevet

Har skikkelig vondt i korsryggen, murringer i magen og er litt småkvalm innimellom. Men jeg tar ingen gleder på forskudd, for jeg hadde det slik forrige pp også, og var da kjemisk gravid og fikk tilslutt blødning likevel. Så da hjelper det jo ikke stort. Men jeg tror jo at der er en spire denne måneden også. Så gjenstår det å se om den vil sitte :)

Skrevet

Jeg har vondt i magen i dag! Over hele magen, mest midt på! Er det et symptom...?

Skrevet

Gud av meg, i dag har jeg ordentlig bazukas.....tror jeg maa ta en test i morgen.... Sint, sloev, oppblaast og litt saann "ingenting annet er viktig" innstilling. Jaja,,,,,, kokokokokokooooooooooo

Skrevet

Ok.. nå må også jeg kaste meg med i symptomjakten.

TUNGT nedpress i livmor, helt ulikt andre menstruasjoner.Løper på toalettet i ett sett,

Siten og trøtt, men selv mener jeg det kommer av varmen.

Hissig og snarsint, jeg som pleier å ha verdens lengste lunte.

Bitt elitt prikkig og vondt i puppene, men disse har da også vokst

Skrevet

Veldig tunge pupper i dag, naa er ogsaa den hoeyre med.... Meeen, kanskje det er saann kroppen min er foer TR naar jeg ikke har spiral??Hva vet jeg... Tok en test i dag, fire dager foer IKM mandag, den var negativ,blendahvit, hehe...

Skrevet

Huff, nå ble jeg skikkelig skeptisk... har fått slim i dag... Kan det være noe annet enn eggeløsning? Det er sikkert 5 dager siden forrige gang jeg hadde sex... PLIS si at det kan være et graviditetstegn??? Jeg ble skikkelig nervøs nå. Har også fått litt såre brystvorter.. sukk redddd for at jeg skal ha forsinket eggeløsning!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...