-Diddelidu- med spire!! Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Hvor tidlig kan man begynne å teste egentlig? Hvilke erfaringer har dere her? Har kjøpt en quick respons test, erfaringer om denne er pålitelig eller ikke? Har bare såå lyst å teste, men har ikke IKM før 10. juni da, hehe så e kanskje litt for tidlig Men d er sååå kjedelig å vente!
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 Ingen erfaringer her altså?? :-)
Modesty Blaise Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har teste flere ganger på IKM dagen men aldri fått positiv før 2-3 dager etter IKM:-) Men det finnes dem som slår ut positivt med en gang da....lykke til.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hei. Jeg testet på lørdag,den var neg. Har IKM på fredag 8. Var nok for tidlig..... Jeg føler på meg at noe er der :-) spes på puppene, har ikke vomde pupper til vanlig før mens. Får jeg de testene jeg bestilte på nettet i morra så tester jeg da, klarer ikke å vente. Lykke til, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå