Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 er 6+4 å der så vi hjerte banke så fint deilig å se liv å slapper mye mer av nå så nå skal jeg ta livet me ro å nyte svangerskapet...d lille nurket var 8.5 mm..hehe ikke rare greiene...men den lille va tydelig å er selvsagt nydelig
prøver3 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 så utrolig gøy da =) kan tenke meg det var en deilig opplevelse ) venter selv på brev om tidlig ul,og de mente jeg burde få brev i løpet av uka -så det blir spennende å se... syns jeg har venta SÅÅ lenge nå heheh
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 ja d var en kjempe opplevelse bare gled deg masse...helt utrlig at en sædcelle å et egg skaper noe så perfekt hvor langt er du på vei baktus?
prøver3 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 etter min regning er jeg 9+4 i dag ja,det er helt utrolig hva vi kan skape
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 da er du 3 uker foran meg så du kommer jo til å få se kjempe masse av babyen kos deg påul å håper du får time fort....
prøver3 Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 takk for det skal stor kose meg jeg.. krysser fingrene å håper på at brevet kommer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå