Gå til innhold

Hva slags vogn har dere kjøpt??

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte vogn i februar.. den står fortsatt ubrukt på et rom, men nå angrer jeg plutselig =(

har lyst på 4 juling istede....... får ikke byttet den heller siden jeg kjøpte den på salg.... uff....

men skal se hva jeg får gjort med saken....

sånn i tilfelle jeg kjøper ny så lurer jeg litt på hva dere andre damer har kjøpt og hvorfor????

;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9499718-hva-slags-vogn-har-dere-kj%C3%B8pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt Stokke Explorer. litt pga design, å muligheten til å bytte vra vogn til trille på samme vognen.

Den er utrulig å kjøre rundt med styringen går så lett.

Men litt liten bag syntes jeg får nok bare brukt den i kansje 4-5 mnd.

Å den er designet for å gå i trapper.

Brukte slike vogner kan få kjøpt på Finn.no.

Men som regel følger det ikke med baby bag`n men den kan du få kjøpt utenom.

Tror jeg er fornøyd da !

Jeg kjøpte Simo kombi 07-modell jeg, fordi jeg ville ha ei stor og god vogn med mulighet for å lett plukke ut bagen. Den er tung, men vi har ikke bil og tyngden gjør vogna stødig og trygg føler jeg. Den er god å trille og har god plass til varer og diverse under. Den har en veldig stram kalesj og er utrolig vind og vannavstøtende. Har byttbart innertrekk, slik at man kan variere litt med design og farger. Den har også justerbart håndtak, slik at jeg som er lav i høyden får det i riktig høyde og sambo i sin høyde. Det er vel de fordelene jeg kommer på i farta . Lykke til i jakten på ny vogn =)

Annonse

Vi har den vi hadde til førstemann. Simo bagvogn. Det er berre snakk om 6mnd likevel, og når vogna ser fin og uslitt ut (einsfarga med litt friske fargar på kantane), så ser ikkje vi behovet for å kjøpa ny. Når den perioden er over, så skal vi kjøpa ny trille. Simo den òg. Hadde den flotte svarte med kornblå kant, og lånte den vekk. Vi skal få pengar til å kjøpa ny, og satsar på same sort, men sikkert i annan farge, for denne var siste dei hadde att på butikken den gong.

Satsar uansett på Simo. Solid og god norsk vogn. Lettvint å legga saman, og vi har uansett god plass i både bil (stv) og hus og hage utan trapp rett inn. Men vi greidde oss fint i Bergen i knøttlita leilighet med begge desse vognene, så alt går an så lenge ein tilpassar seg (uff der kjem ein runde med kynnarar igjen....)

Tusen takk for så mange svar ;o)

skal sjekke ut vognene deres på nettet og i butikken i morgen....

greit å ha vognen her snart ;o)

men ser ut til at det er 4 hjulinger de fleste faktisk kjøper da, hvis jeg ikke tar feil..

Mulig jeg får solgt vognen min nå.. *håpe*

Jeg skal kjøpe quinny, det er tre hjuling, mye enklere å trolle på, men det der er smak og behag pluss hvordan man har behov for å bruke den.Det er jo akkurat det samme som å kjøpe bil nesten.Noen må ha stor andre klarer seg med mindre...Lykke til med salget, pleier aldri å være vanskelig å få solgt barne utstyr så lenge det er så nytt.

Har en 2 år gammel Quinny Speedi fra forrigemann som blir brukt denne gangen og. Liker 3-hjulinger best. Dessuten er den lett og tar liten plass.

I tillegg har jeg kjøpt ei GT Safari tvillingvogn brukt siden eldstemann ikke er 2 enda.

Annonse

Vi har handlet Emmaljunga, edge duo.

Hovedgrunn er at den har 4 hjul.... neida... men det var en av kriteriene mine...

Jeg jobber selv i barnehage og ser hvor upraktisk det er å ha 3-hjuling.

Jeg handlet vogna i februar jeg også tror jeg, men jeg har ikke fått den ennå, kommer om en eller 2 uker... gleder meg masse.....

Jeg tror jeg kommer til å være superfornøyd med kjøpet og når jeg leser om at du angrer så syns jeg syns på deg. for det er liksom ikke bare bare å kjøpe ny heller... koster jo en del kroner....

Lykke til

Har kjøpt Teutonia Mistral. Fikk den anbefalt av min søster, hun har hatt en del vogner opp gjennom årene, og ifølge henne er det den beste vognen hun har hatt. Den er lett, blir veldig kompakt når man legger den sammen (noe vi trenger pga lite bagasjerom i bilen), og er fin å se på. Er masse småting jeg liker med vogna også. Håper jeg blir fornøyd med den :) Lykke til på vognjakt!

Nei det er ikke bare bare å kjøpe ny vogn.. koster mye penger.. har lagt ut vognen min på finn, men liten respons =/

fint å lese om hvorfor dere har kjøpt den dere har kjøpt da.. tusen takk for det ;o)

Har en drøm om ny vogn nå ,så håper det ordner seg snart ....

Har kjøpt Simo kombi, da vi ville ha størst mulig bag. Jeg har også venninner som har anbefalt den. Vi ville ha 4-hjuling da de virker mest stødig...minuset må vel være at den tar litt plass og er litt tung, men det er ikke problem for oss. Fordelene er at den har stor bag, stødig, vind- og vanntett, mulig å skifte trekk inni hvis man vil ha andre farger...det jeg kom på i farta i alle fall! lykke til med vognsalg og vognkjøp!:)

Har kjøpt TFK Jogster (ikke twist) etter mye prøving og anbefaling. Ville ha en 3 hjulsvogn som var lett å slå sammen og som tok liten plass i bilen (vi har en monster stor hund!), med smarte løsninger og god kvalitet. I tillegg virket den mer stabil enn andre 3 hjulinger vi har prøvd ut, og den skal vistnok fungere bra på "sørp-føre" på vinteren også i følge venner;). Vi synes også den var fin da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...