mammaTilLinnea Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 var da på UL i dag, etter siste mens er jeg 9 uker på vei! men gyn mente jeg var 3 uker mindre, altså bare 6 uker!!! skjønner ingenting jeg... han så hjertet slå, alt så bra ut ellers... dette vil da si at jeg testet positivt når jeg var 2 uker på vei,ganske så sikker på at det ikke er mulig! vet ikke helt hva jeg skal tro jeg... var på UL for 2 uker siden også, den gyn mente også han så hjertet, men da var jeg jo bare 4 uker!? tenkte at jeg skulle få slappet av litt etter denne UL, men den gang ei... håper noen kan svare meg,vet dette ble litt rotete men:/ er litt forvirret akkurat nå!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 jeg roter meg fortsatt inn på disse sidene ;-) akkurat det samme skjedde med meg. Etter en blødning når jeg var 9 uker så kommer jeg til gyn som sier at jeg bare er 6 uker... noe som jeg ikke får til å stemme. En uke etter fikk jeg en ny UL å da var det 3 uker fram igjen. DEn gynen jeg var hos hadde ikke så bra utstyr, for da hadde han sett hjerteaktivitet, riktig størrelse og blodansamling i livmora :-) du har nok rett skal du se ;-)
mammaTilLinnea Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 tusen takk for svar:) fikk time til ny UL om 2 uker, så det blir spennende... jeg får altså ikke dette til å stemme! gyn var en eldre herremann, han fikk heller ikke til et klart bilde så han fikk målt fosteret, var ganske grumsete! håper alt står bra til, man begynner jo å lure... var jo (ifølge meg selv) 7 uker på vei siste UL, den gyn mente kanskje jeg et par dager mindre, ikke 3 uker! nei, nå gir jeg meg over...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 en halv millimeter feil utgjør ganske mye på UL :-) uten sammenlikning for øvrig.... var en eldre herremann jeg oxo hadde :-) var mest opptatt av en muskelknute jeg hadde enn fosteret...
*Vetlis* Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Tror du kan ta det helt med ro jeg :-) Er nok utstyret til legen din som ikke var helt bra? Har du sett hjerte slå , så er du lenger enn 4 uker ihvertfall! Ønsker deg lykke til uansett :-)
mammaTilLinnea Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 får vel bare prøve å slappe av til neste UL, men blir 2 laaange uker! tusen takk for støtten folkens, håper på fint bilde med stor spire neste UL!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Ja, du får holde på datoene dine. Det er det eneste som henger på grep her. Flott at du skal tilbake om 2 uker da. Du kan jo ringe å be om å ikke bli satt opp på denne eldre herremannen.... Masse lykke til, og at dere ser masse og har et lite sprellenurk i magen da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå