Gå til innhold

Langt er dere på nå da jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11+2 idag:D Ikke lenge til 2.tri på meg heller:)

Skrevet

Vi er 5 + 3 i dag - synes dagene går så altfor sakte, det hele føles litt uvirkelig ennå. Det stikker og murrer der nede i magen, men når jeg ikke merker noe er det nesten så jeg tror det har "gått over".... Noen andre som har det sånn?? Håper de neste ukene går fort og at vi kommer oss over første kneik med nurket i behold - gleder meg til det begynner å synes, da vil det kanskje føles litt mer virkelig også :-)

Skrevet

jeg er 11+5 så jeg er overpå 2 trimester snart!! skal på UL på fredag, tør ikke slippe skuldrene ned og slappe av før det pga blødninger,på 4 uka med det nå,har fått vite at jeg har blodansamling i livmoren men babyen hadde det fint og hjertet slo da jeg var på UL da jeg var 9+3.Mistet sist da jeg var i uke 9,oppdaget ved UL i uke 12.

Skrevet

11+0 eller 12+0, kommer an på om jeg regner menstermin eller hva UL- legen sa.

Men ikke lenge igjen til 2. trimester i hvertfall :-)

Skrevet

Jeg er 6+2 og skal til gynokolog på ultralyd i morgen.. er spent på hva han får til å se. Håper han sier at den lillespiren har det som plommen i egget inni der :)

Skrevet

11+4 :o) Var på UL i går, og ble satt fram en uke :o))))))))))) Så på fredag er det 2 tri :o))))) Lite nurk som sprellet masse, kanskje fordi mammaen spiste bolle og drakk brus rett før undersøkelsen - hi hi....det var for å døyve kvalme, tenkte ikke på at nurket får sukkersjokk. Men vi har en liten sprellenurk som vi passer godt på :o)

Skrevet

7+6 i dag. Håper også tiden går fort, men vil jo ha sommeren lengst mulig også. Skal på ultralyd 19 jun (å det er såå lenge å vente). Blir spennende å se om det er en eller to som ligger inni magen :)

Skrevet

enten 10+1 eller 6+6 :)

Skrevet

Jeg er 5+3 idag, og gledergruer meg til tidlig UL om en uke

Skrevet

9+3 i dag, snart 1/4 vei gjennom svangerskapet.

Skal ringe og bestille time hos legen i dag, gleder meg litt :-)

Skrevet

Jeg er 5+6 på vei. Har i grunnen vært i fin form. Var kvalm en morgen og ble kjempeglad for det :-D var liksom et sikkert tegn på at den digitale CB testeren ikke hadde tatt feil, hehe. Gleder meg til å kjenne litt mer, sånn at jeg "skjønner" at jeg er gravid. Går rundt med et lurt smil hele dagen og er så glad - og prøver å holde på hemmeligheten.

Skrevet

6+6

Skrevet

Jeg er 10+3..Hihi..Kan nesten ikke vente til jeg entrer 2 trimester..Skal forresten til legen idag klokken 1400...Gleder meg!!=)

Skrevet

oj...det blir spennende:) da får du informere oss etterpå:) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...