Gå til innhold

Langt er dere på nå da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv er jeg 8+6:) 9+0 imorgen:) ikke lenge igjen før man kan begynne å tenke på 2 trimester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på...får ikke vite hvor langt jeg er før på mandag...hehe...har ikke hatt mensen etter utskrapning, men tipper 7-8 uker.

Skrevet

Jeg er 11+3!! Så nedtellingen til 2 trimester har virkelig begynt:D

Skrevet

wow, da begynner du virkelig å nærme deg du da:)

Skrevet

5+3, og jeg håper de neste 7 ukene flyr avgårde!

Skrevet

Jeg er 7+5, og veldig fornøyd, for så langt kom jeg ikke sist jeg var gravid, da mistet jeg nemlig når jeg var 7+1.

Gleder meg til jeg skal til ultralyd når jeg er 9+0!

Skrevet

Ja!! Kjenner faktisk at jeg begynner å slappe av litt mer nå:) Skal til jordmor i morgen, og har ett bittelite håp om at hun vil prve å finne hjertelyden, selv om det er tidlig...

Skrevet

jeg er 11+5 i dag, og kan ikke vente til jeg endeliiig er over i 2.trimester :)

1.trimester har gått seeent =)

Skrevet

Jeg er 5+1.... Altfor lenge igjen! Gleder meg til 1 august!

Skrevet

Tiden går sakte, synes jeg. Er 9+4 i dag og synes det er evigheter siden jeg testet positiv og evigheter til jeg kan gå inn i 2. trimester :-)

Skrevet

Jeg synes det går fort jeg..og enda er jeg bare 7+4 i dag. Synes hele mai mnd. fløy avgårde, og er redd juni vil gjøre det samme. Selvsagt gleder jeg meg stort til å komme over i andre tri. - gjør vi ikke alle det? - men samtidig er jo sommeren en sååå fantastisk tid, som jeg ikke ønsker skal fly forbi før jeg har fått med meg at det i det hele tatt har vært sommer..

Nå var jeg jo sykemeldt hele forrige uke, og jeg brukte mye tid og krefter på å bekymre meg for om alt var som det skulle. I dag har jeg vært på jobb, og merker at det var sååå godt å få tankene over på noe annet. Ble helt paranodi jeg, av å ligge hjemme uten annet å ta meg til enn å føle på og kjenne etter faresignaler. Så nå slapper jeg ihvertfall mer av, og det trengtes kjente jeg :) Håper vi alle suser inn i andre tri. brune og blide og gravide :)

Skrevet

Heisann!

8+0 i dag og like nervøs hver gang jeg går på do.... :-)

Skrevet

etter min regning er jeg 9+4 i dag :)

Skrevet

etter mens termin er jeg 7+1 :)

Skrevet

ja, de fleste gleder seg nok til å komme over i 2 trimester...da kan man liksom slappe mer av...og kansje endelig begynne å ordne med litt ting til babyen..det gleder jeg meg til:) fler?

Skrevet

er 8+2 idag. men antagelig et par dager lenger.skal til lege i morgen

Skrevet

Først trodde eg terminen var 14 februar, men har reknet feil. Har termin 2 februar. Så da er eg i den 6 uka.

Skrevet

Jeg er 11+6 idag, så i morgen pakker jeg tinga mine og flytter over i 2 trimester:D

Skrevet

Jeg mener selv jeg er 11+0 i dag, ligger to dager foran legen men jeg vet når befruktningen fant sted, hehe...Så om ei uke er jeg ferdig på 1.tri og jumper over på 2.tri: hurra!

Skrevet

Jeg er bare 4+3. Dagene pusler seg avgårde!!

Skrevet

er i uke 11.

Skrevet

7+1

Skrevet

I dag er vi 7+1 uker. Tiden går sakte, men sikkert fremover :0)

Skrevet

Jeg er 10+6 i dag, så i morgen har jeg bare en uke igjen!!! JIPPI:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...