martine68 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Og her er jeg igjen. Det stikker vanvittig der nede, nesa er litt tett (tror jeg) og idag hadde jeg "festedipp" på FF-kartet mitt. Er bare på dag 7 dpo og jeg blir sprø av å vente. Puppen har vært ømme siden el noe jeg ikke har til vanlig. Sitter og bimmer isteden for å være ute i sola. Hvordan skal jeg få denne uka til å gå....... Er det flere med velkjente syptomer eller?
bente69;) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Du går en spennende uke i møte martine, håper de ømme puppene betyr at det endelig er din tur Det hadde hvert flott, martine, med februar baby;)))))) Her er det ingen tegn på at et mirakel er på plass, ingen tegn på at tanta koser seg på Mallorca med den spanske elskern sin. Selv om jeg sikkert er naiv som håper hun heller vil være hos elskeren enn meg. Det er håp i hengende snøre, torsdag er ikm dagen min. Lykke til snuppa;)
skifer Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hi hi Martine..akkurat som meg jo.. På dag 7,hadde jeg tempdipp samt småsymptomer som snek seg innpå,måtte dette gå vår vei nå.. Mange klemmer til deg fra Skifer:)
Dolly Duck Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Dette høres lovende ut martine, jeg håper det klaffer for deg nå, det fortjener du så veldig!! 8-) Lykke til og stor klem fra tante
Beth Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Så bra, Martine! Håper du melder overgang til sofaen denne pp. Det høyrest nå lovande ut, da. Sjøl må eg nok koma sterkare tilbake neste månad. Spetakkelet kom i går - fleire dagar før venta. 24-dagars syklus var ikkje det eg lengta etter nå. Klem frå
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Dette høres lovende ut martine ) Det blir en spennende og uutholdelig lang uke. Kjenner til det der.. Skal tenke på deg og krysse så hardt jeg kan
evigoptimist Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Spennende martine!! Krysser fingrene for gode nyheter i løpet av uka=) Lykke til!!
skifer Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Nå snuppa våres:) Hvordan går det? Klem nykjerrigSkifer
evigoptimist Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 dytter jeg - lurer også på hvordan det har gått=)
martine68 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Hei på dere. Jeg prøvde hardt å ikke logge på bim ikveld, men så bare ropte pcen på meg og her er jeg. Jeg har ikke fått flere symptomer men tempen steg igjen etter festedippen. Puppene er fremdeles ømme, men ikke mer enn for 2 dager siden. Jeg prøver å ikke tenke gravidetanker, men må innrømme at det er fryktelig vanskelig å la være. Jeg får tårer i øynene av å se bittesmå babyer. Det sier vell egentlig alt om mitt babyønske. Koselig med hilsener fra dere da. Teller som vanlig ned til ikm sammen med dere. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå