Gå til innhold

Hjelp meg, jeg blør....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nei!!! Uff, håper det går bra da. Har hørt at det kan være vanlig med blødninger så tidlig, uten at det er noe galt av den grunn.

Krysser fingrene for deg!!!

Tror ikke de kan se så mye så tidlig, fostersekken og muligens et bitte litet fosteranlegg.

Håper det ordner seg!!!

Hei.

Hadde jeg vært deg,hadde jeg tatt en ultralyd i morgen.Uansett hvor mye jeg hadde blødd..

Er du forhåpentligvis gravid,så kan de se et begynnende svangerskap:)

Om det så er en liten flekk der,så får du det i hvertfall bekreftet!!!

Lykke så mye til!!!!

Nervepirrende dette her ja...

Hei Sunniva... neeeeei, ikke blø!

Men du, de kan se noe på ul nå ja, jeg var på UL på dag 4+2 ved forrige forsøk pga blødning. Da satt fremdeles spiren fast i livmora. Jeg mistet uheldigvis den gangen, men jeg blødde myyyyye..

Hvor mye blør du da? Min forlover har termin på julaften , hun har blødd ganske mye, er nå 11+2 :-) Hun blødde mye i sitt forrige svangerskap også :-) Det kan jo også være at det er den ene spiren som slipper, du har vel to?

Tenker masse på deg Sunniva!!!!

KLEM

Annonse

Nå har jeg vært på sykehuset.

Fikk henvisning til UL i morra.

Blør ikke mye enda, og ingen klumper. Milde menssmerter.

Det er jammen meg ikke lange biten mellom himmel og helvete, det skal være sikkert og visst.

Akkurat nå har jeg vanskelig for å tro at jeg er en av de som blør og som det går bra med....

Uff da... åh jeg vet så godt hvor jævlig du har det nå!!!

Vil bare krysse alt for deg og virkelig håpe at du er en av de med blødninger i svangerskapet og allikevel lykkes.. åh det er faktisk mange av dem!!!

Så ikke gi opp håpet!! HA TRUA

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...