Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner babyen å ville legge seg tidligere? Jenta mi på 2 mnd vil ikke legge seg før mellom 21.30 og 22.30. En venninne har en gutt på 8 mnd som legger seg 7. Og det er jo da barn legger seg... Vet at det er tidlig å skulle forvente at frøkna her i huset vil legge seg i 7-8 tiden, men når begynner de med det og er det noe jeg skal gjøre for at det skal skje elelr skjer det av seg selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår er også to mnd. Før la hun seg i 22-23 tiden men plutselig for 2uker siden begynte hun å bli skikkelig trett tidligere og da la vi henne 21-2130. Nå er hun trett enda tidligere så nå må vi kjempe for å holde henne våken til 21. . Tror de regulerer det selv. Virker sånn her i hvertfall. Hvis hun ikke får legge seg da blir hun skikkelig overtrett og raser.

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Frøkna her i huset sovner ikke før 23 tiden om kvelden. Og så er hun oppe annen hver time om natten for mat. Sovner med en gang, men er likevel kjempeslitsomt!

Hun sover riktignok en del på dagtid, men får hun ikke sove da blir hun kjempe overtrøtt og griner i bøttevis. Hun er også to mnd forresten...

Skrevet

her styrte lillesnupp det selv.hun ble grinete,så vi begynteå legge henne 7 ganske tidlig.og det gikk bra det,sover fra 7 til mellom 7 og 9 morran etter:)

Skrevet

Da minstegutten vår var ca 2 mnd begynte vi å se et mønster i leggeinga på kvelden. Da la han seg ved 21-21.30 tiden.Så ble det tidligere og tidligere...... Lå lenge på mellom 20 og 20.30........ Så for et par uker siden merket vi at han begynte å bli trøtt før 20 og idag hoppet han over luren han pleier å ha ved 17 tiden og sovnet 19.30..... Det er sååå deilig : )) Krysser bare fingre og tær for at han ikke vil opp kl 5 imorgen tidlig hehe.............

Han blir 4 mnd 14. juni

Den eneste måten vi har styrt han inn mot leggetiden på er å vekke han når han tar dagens siste lur.... Hvis han skal legges kl 20 lar vi han ikke sove etter 18...........

Skrevet

Vekker henne hvis hun sover etter klokken 18.oo her også, men hun er jo nesten umulig å vekke... Sover veldig tungt når hun sovner. Tror vi må vente litt med å legge henne tidligere, for hun våkner konsekvent mellom halv 7 og halv 8 om morgenen når vi legger henne halv 10 om kvelden. Ser for meg morgen klokken 5 hvis vi legger henne tidligere. Hun spiser ikke om natten forresten.

Skrevet

Vi har en gutt på 2.5 mnd. Han har lagt seg mellom20 og 20.30 i ca 1 mnd. Nå legger vi han mellom 19 og 20. da sover han til mellom 6 og 8, får pupp og sover som regel ett par timer til.. Så dette er gått over all forventning. Han får ikke sove etter 18.30, da vekker jeg han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...