Endaenbabyønskes Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg trenger noen trøstens ord! Har grått i en uke snart. Finner ikke mening i noe lenger. Vet jo at det er mange som har strevd mye lenger enn oss, men må bare få klage litt, sorry! Hvorfor blir alle rundt meg gravide. Jeg skammer meg over at jeg ikke klarer å bli glad på deres vegne engang! Har prøvd i et år med to SA. Føler meg så alene! Jeg har ønsket meg barn i 6 år, og nå som jeg har funnet mannen i mitt liv så skal det selvfølgelig ikke klaffe!!!!! Jeg ligger med rumpa opp, spiser alle mulig ekle ting, lukter på andre babyer, alle mulige stillinger, ler, spiser is osv osv osv osv!!!!!!!!!!!!!!!!! Alt for fruktbarhetens skyld!!!!!!!!! Gi meg litt støtte jenter, i dag trenger jeg det så sårt!
-fant - 05.03.2008 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 hei lille venn.. har dere vært til utredning. hvis ikke kan det kanskje være et alternativ.. hvor lenge gikk det mellom hver gang du ble gravid når du ble gravid? og hvor langt på vei var du når du mistet? har selv prøvd i ca ett år.. (siden p-pille slutt. begynte å telle litt senere) aldri blitt gravid.. har fått henvisning til gynekolog nå.. spent...
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 heisann ersol... Vi er flere i samme båt. Jeg får også sånne "byger" innimellom der jeg blir drittlei av alt. hadde en ma i uke 13 i jan og en sa nå i mai. (uke 6). Jeg tror det er viktig å stresse ned og ikke tenke så mye på alt det man "bør" gjøre. jeg har den opplevelsen at jeg blir gravid de mnd jeg stresser minst og tenker minst på det å bli gravid. Men det kan jo hende at det bare er på meg da. .. Men det er ikke noe annet å gjøre enn å tenke positivt. jeg har tenkt å prøve å ta "helt fri" i sommer og gjøre massevis av ting som jeg har lyst til...¨så tenker jeg at jeg plutselig er gravid igjen uten at jeg har stressa meg hostesaft, pute under rompa osv:) nyt livet og kos deg. tenk på alt du har tid til å gjøre nå som du kanskje ikke får tid til senere,... ønsker deg masse lykke til:) snart er det din tur:) (vår tur)
monic82 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 å stakkers deg, skal no prøve å trøste deeg men det er ikke så lett når vi selv har prøvd over et år og har hatt sa selv pluss en gang utenfor livmora. men håper at det klaffer for oss snart; har ikke hatt tr siden 1 april , begynner å bli litt lei nå , har tatt en del tester men negativ. er så spent på å få høre svarene fra legen , var dere den 21 mai men har ikke fått no svar ennå. krysser fingrene for deg ;) LYKKE TIL , TRØSTE KLEM FRA MEG
Endaenbabyønskes Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Å dere er gode! Hjelper så med litt støtte fra andre i samme situasjon. Hadde SA for ca. 1,5 år siden og i april i år. Har vært til gyn.som mener at jeg bør vente til høsten for å begynne utredning, siden jeg har blitt gravid to ganger. Han er veldig grei, så stoler på han. Er bare lei av alle store mager, barnevogner osv. Har tenkt det samme som dere at jeg i sommer skal nyte livet og ikke fokusere så mye på dette prosjektet! Tror det er PMS som er på gang og da blir man jo rimelig humørsyk! TAKK for gode ord i allefall! Lykke til dere også!
Lillegull og spiren Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 huff:( dette var trist å høre vennen..for å si det sånn vet jeg akkurat hvordan du har det og hvordan du føler deg...følte at jeg leste om meg selv her inne nå. Fryktelig synd det skal ta sååå lang tid,men man må ikke gi opp.. Et lite eks..Bringebæret som er blit gravid her inne på siden,var også heelt knust for ikke mange ukene siden,men nå rooooper hun ut at det er en spire der inne. Jeg kan si en ting som du kan tenke på når du er fryktelig lei og vil gi opp: ¤¤¤¤ HUSK AT BAK OM SKYENE,ER HIMMELEN ALLTID BLŤ¤¤¤ Det har hjulpet meg masse,og det er faktisk sant:) se for deg skyer og hva som kommer etter:)...dette skal vi klare vennen:)
bittelill Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Såså lille venn, ikke være lei seg! Alle de store magene er bare gass og all mangel på symptomer kommer bare av at du har hatt så mye å gjøre i det siste at du ikke har kjent etter!! Himmelen er blå og solen skinner og en tur i skog og mark og en sjokolade er alt som skal til OK da så er det ikke heeeelt sant, men sjokolade kan hjelpe i alle fall vet jeg.
Nanna:-D Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Hei... Føler med deg... Sitter i noe av den samme situvasjonen. Det er ikke lett!! Slutta på pilla for ett år siden snart. Ble gravid fort, men det viste seg at det lå i den ene egglederen. Da var det inn til operasjon. Etter bare en mens var jeg gravid igjen. Den gleden varte i 13uker. Etter hyppige ul'er så alt fint ut. Men så begynte jeg å blø 2.januar. Det hele endte i MA, med prematur fødsel dagen etter. Nå har vi igjen begynt å prøve. Men frykten for om jeg noen gang kommer til å kunne bære fram ett barn til oss sitter i meg. Å hvor mange "nedturer" min mann og jeg kommer til å takle, er ett sp.mål jeg ofte tenker på... Ja... Dette ble mye om meg, men det jeg ville si var at jeg skjønner hva du mener.. Skjønner at det er vanskelig!! Vil ønske deg masse "lykke til på ferden"!! Husk å leve mens alt står på.. Stor trøsteklem
Endaenbabyønskes Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Takk for støtten!!!! Humor er viktig og man må jo se positivt på det! Ting er bedre i dag...... KLEM KLEM TIL DERE FLOTTE JENTER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå