Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 gjrode det i går, og det var ikke vondt i det hele tatt!! glad jeg ventet så lenge.... stakkars mann!! hehe=) ventet 7 uker......
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Vi ventet i 6 uker. Var litt småvondt til å begynne med, men så gikk det veldig bra;) Men har ventet i 14 dager etter på det igjen nå, pga fikk blødning/mens av å begynne på ppille igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Prøvde etter tre uker (hadde endelig fått tilbake sexlysten etter svangerskapet!) men det var for vondt for meg. "Fullførte" da det hadde gått fire uker, men fremdeles litt vondt. Nå har det gått ca seks uker, men jeg synes det gjør vondt med mindre jeg er helt "med"...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Har ikke hatt det enda. Det har gått 4 mnd. Fortsatt vondt der nede
2 gutter og 1 jente Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 vi proevde ogsaa i gaar. Lillegutt blir tre uker i morgen, og jeg revna nesten ikke under foedsel, saa jeg ville proeve. Det var litt vondt i starten, men vi brukte mye glidemiddel, og det vonde gikk fort over. saa deilig aa ha sex uten den digre magen!!! blir nok ikke lenge til neste gang!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Har ikke hatt det enda:(. Blør enda etter 9 uker.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 2 uker! Og det var utrolig digg ;0) Men forrige gang jeg fødte tok det ca 6 uker, tror jeg. Ingen av oss kom på tanken før det...he he.
Helene <3 Sarah Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 3 uker.. Ble litt øm, men hadde sex igjen 5 dager etter.. Er nøyaktig 4 uker siden fødselen nå..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Ca 5 mnd før vi prøvde. Har nå gått 6 mnd, fremdeles veldig vondt. Har veldig lite lyst, har liksom ikke det fokuset, selv om jeg prøver.. Litt bekymret.. Blir veldig overrasket over de som skriver 2-3 uker - det skjønner jeg ikke. Da blør man jo og er sår og trøtt og ... Dere som har sex etter så kort tid - har dere tatt ks eller?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Man blør like mye etter KS, og har MYE smerter...
<3 + <3 + ? Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Prøvde etter ca 3 uker, men det var mislykka...vondt! Fikk det ikke ordentlig til før etter ca. 8 uker.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Hei Det var jeg som spurte om ks. Ja, jeg vet at man blør like mye, og at man har vondt. Men man har kanskje vondt andre steder- man føler seg vel ikke som en kjøttkake der nede? Jeg tenker at de som har tatt ks ikke er endret i skrittet, og at det kanskje er lettere å ha sex? Jeg vet ikke altså, jeg bare spør.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Hos meg stoppet renselsen opp etter ca 2 uker, så jeg blødde ikke når jeg hadde sex. Og jeg sydde bare ett pyntesting, så var faktisk ikke øm! Men som sagt; en helt annen opplevelse enn første gang jeg hadde født...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 gjorde d etter 2 uker vi... Var litt ømt, men brukte glidekrem å gikk fort over...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 har ikke hatt sex enda,nå har det gått 5uker,jeg er rett og slett livredd for å ha sex..jeg måtte klippe MASSE innover og er redd jeg skal være helt ødelagt,at jeg er kjempe vid og at det gjør vondt =( er helt forferdelig at jeg føler det sånn for jeg har egentlig lyst..snufs
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 tok ks.. sex etter 8 dager.. litt ømt ved magen men ellers ingen plager )
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 6 uker. Tok det veeldig rolig da siden jeg var sydd som et lappeteppe, gikk bra. Ømt de første gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå