Gå til innhold

UL i dag 4/6


Gjest

Anbefalte innlegg

Vet det var mange som skulle på UL idag. Hvordan har det gått med dere????? Håper det har godt kjempebra :o)))))

 

Igår skrev jeg at jeg drømte om at jeg ble satt fram en uke, OG tror dere ikke at det var det som skjedde.....helt målløs jeg. Litt skeptiskt da siden jeg ikke hadde postiv el test før 5 dager etter. Er forberedt på at jeg blir flyttet en uke tilbake på rutinekontrollen i juli. MEN VI ER SÅÅÅÅÅ FORNØYDE :o))))))))))))))))))))))))))))))) Det lille nurket vårt var kjempeaktiv, og hjertet og alt var helt perfekt :o)))))))))))))))))))) Ikke til å tro!!!!!!! Så ble jeg flyttet en uke fram, så dette er mine siste dager på 1 trim, på fredag flytter jeg til 2 trim - NOT BAD ;o) Termin har endt på lille julaften - og jeg som har invitert alle på middag hos meg, i det nye huset vårt :o))) Blir nok jul allefall :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var gode nyheter, og for en flott julepresang:-) Lykke til videre på reisa, vi ses nok inne på 2. tri.

 

Ultralyd gikk fint her også, hurra hei og hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra! Var det ikke godt å se den lille? Heldig er du, som kan forlate oss til fordel for andre tri. :) Gleder meg til det blir min tur..*drømme* Masse lykke til videre ihvertfall, så håper jeg å dilte etter om sånn omtrentlig fire uker og tre dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble satt hele tre uker tilbake jeg, sitter her å skjønner ingenting... har skrevet eget innlegg også:) forvirret og kanskje litt skuffet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Har selv (foreløpig) termin på lillejulaften også.

Jeg har blitt målt litt frem og tilbje jeg også, men det er gjerne 1 uke "slingringsmonn" på slike målinger. Alt er så smått ennå, og om man bommer på et par m.m. så kan det utgjøre noen dager eller ei uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...