♥Tullerusk♥ Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Uff vet ikke om jeg skal blir sint, eller om jeg skal le eller grine.. Nå har det seg sånn at bilen vår har så og si akkurat vært på service... det er en mnd siden i dag så den er så og si helt ny igjen, brukte over 17 000 for å få den i orden... Og nå har sambo ødelagt den igjen...=o( *snufs* Han kjører en toyota hiace (har ikke peiling på hvordan det skrives) til daglig på jobben, denne har jo kort "snute"... Så når sambo skal rygge ut bilen fra garasjen så svinger han for tidlig og da hekter støt fangeren seg fasr og knekkes i to...Midt på støtfangeren, har tidligeree byttet ut den så den er jo helt ny...vi rett og slett ikke råd til å fikse det.... og ikke F**** om jeg kjører en hærpa bil igjen...så nå blir det bussing på meg...så får sambo kjøre og hente gutten i barnehagen til den bilen er fikset...dritt... Synes det var unødvendig av han...god plass bak og rygge... kjenner jeg er litt lei meg.. Måtte bare få ut noe...han gjorde det jo ikke med vilje, men kan da for det være mer forsiktig...speiselt når jeg ikke har jobb og gjeld opp etter øra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå