Gå til innhold

Bestevenninna til sambo er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninna (og en slags ex) til sambo er gravid. Hun gifta seg med typen nå i vinter etter å ha kjent hverandre i 1,5 år. De er begge kristne og skal bli prester, men er ikke sånn konservative (drikker og fester og har sex før ekteskapet etc). Og nå skal de altså ha unge i tillegg. Jeg må innrømme at jeg begynner å føle at "alle" skal ha barn eller gifter seg jeg nå... Jeg tviler litt på at det faktum at de skal ha barn har noen innvirkning på sambo. Jeg fortalte ham det på tlf i stad (jeg har ikke fått det bekrefta, men det står noe om det på facebook, heh) men han sa ikke så mye. De har bodd i utlandet en stund, men er tilbake i Norge nå. Bor jo i en annen by enn oss men jeg får prøve å få dem til å ta opp kontakten sånn at de kan komme på besøk til oss med gravidmage/småtroll og sjarmere sambo i senk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner veldig hvordan du har det! Det skjer liksom alle rundt en, og særlig nå som vi ikke er prøvere.... da er alle andre gravide, prøver eller har barn....

Fikk akkurat vite at en kollega venter barn og at en annen kollega prøver.... Ikke nok med det er det en som er gravid også på jobb!

Min venninne venter snart også - det er bare kos, men det stikekr litt også..... vet at sambo har sagt rundt juletider, men det føles så lenge til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...