Gå til innhold

Hjelp! Kutt i tunga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Størsten datt i bhg i dag og kutta seg i tunga... Har vært på legevakta, men de gjorde ingenting. Skulle komme tilbake om 2-3 dager om såret ikke hadde lagt seg. Og på sjekk om ei uke. Men hvordan få i han mat og drikke da? de sa han skulle få flytende, men han vil jo ikke ha noe... Og det svir jo sikkert. Står en flik opp.

Flere som har hatt kutt i tunga her eller? Han er forresten 3 år. Nesten så jeg har lyst til å dra tilbake i dag å høre om de ikke kan sy likevel, sa at de kunne sy om ei uke om det ikke var bra. Hvorfor ikke bare sy med en gang da?

Skrevet

Jeg datt ned fra kjøkkenbenke da jeg var 2.Bet av meg nesten halve tunga. Var bare de "trådene" under tunga som holdt igjen!

Mamma mata meg med sugerør.. Var sikkert vondt ja! Husker ikke :P

Grunnen til at de ikke syr med en gang, er fordi sår i munnen grår veldig fort av seg selv.. Og da er det unødvendig med sying!

Vent å se.. Det gror kjempefort!

Skrevet

sår i munnen gror ofte veldig bra og fort av seg selv. er ikke bare bare å skulle gå med sting på tungen heller faktisk. kanskje han vil ha litt is? og blir han sulten nok så spiser han jo! Lykke til iallfall! håper det gror fort som fy :)

Skrevet

Min fikk hull tvers gjennom tunga. Han åt ikke noe den dagen, satt bare å gapte med tunga ut og med klut for å tørke spytt. Men dagen etter var han helt fin.

går nok sikkert helt fint og det gror fort i munnen.

Skrevet

Ok, det gror fort altså! Trodde det gikk seint jeg, aldri hatt sår i munnen/tunga. Prøvde oss på litt is i sted, gikk ned litt men så tygde han en del på den sida av tunga kuttet er. Og da skrek han...

Skrevet

Dytter denne jeg, i håp om flere "solskinnshistorier" ang tungekutt! For å roe ned ei bekymra mamma! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...