Gå til innhold

Fikk ut 6 egg i dag

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde uttak i dag og fikk ut 6 egg, dvs ett mer enn legen sist UL spådde meg på det beste:) Er glad for 6 egg siden det så temmelig mørskt ut en stund.Nå håper jeg inderlig at det blir noe som kan settes inn av dette her. Uttaket gikk ganske greit, fikk vival, morfin, kvalmestillende og paralgin forte og spøy som en gris når jeg kom hjem. Men nå har jeg sovet noen timer og er grei nok i formen. Forrige uttak var sinnskt vondt, dette gikk kjempebra i forhold. Rart det er så forskjell fra gang til gang, men det var jo bra for meg!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9498761-fikk-ut-6-egg-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. så bra du er ferdig og at du fikk ut så mange da.. ja denne smerten vi må igjennom er grusom.. jeg også blir super dårlig hehe og ligger hele dagen etter uttak..

Skal krysse alt jeg nå for at alle 6 blir befruktet og at de setter inn 2 som har delt seg helt perfekt!!

Lykke lykke til.. klem

Hei :o)

6 egg er bra det, for det er kvalitet som teller og ikke kvantitet! Håper de er godt i gang med befruktning alle sammen og at de får en perfekt deling!!!

Tiden etter uttak er ikke god, men det er vanskelig å si hvordan det blir. Jeg har også opplevd forskjell på mine to tidligere uttak. I morgen har jeg mitt tredje.

Kos deg hjemme i morgen :o)

Tusen, tusen takk for lykkeøsnkningene!

Jeg ringte nettopp: 4 egg har blitt befruktet, jeg har fått tid i morgen til innsetting. Selv om jeg visste svaret, kunne jeg ikke dy meg for å spørre om de så bra ut, om det var noen som var bedre eller dårligere enn de andre, men det var for tidlig å si noe om det. Håperhåperhåper min fremtidige baby befinner seg på Riksen nå. Det er skummelt å uttale håpet og skummelt å tenke negativt, for et prosjekt! Heldigvis har jeg dere å dele tankene med!

Stor klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...