Dekita*2 prinsesser* Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 ja jeg har ikm rundt 6-7 juni..har testa positiv 4 ganger siden lørdag nå..det er billigtester..men tørr stole helt på det enda
3troll blir til 4troll Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 IKM i dag 6 juni... testa i går morges... negativ..
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 jeg har IKM 9 juni og ha har testa 7 og 8 dpo men negativ Men det var jo så tidlig, så jeg sparer de siste til 9 juni. Tester med strips som er kjøpt på www.babyornot.no
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Var så dum at jeg ikke klarte å holde meg!!! argh! hehe Leste her en plass at det var noen som hadde testa positivt allerede 4 dager før IKM, og nå har jeg 3 dager igjen, og jeg klarte ikke la være! hehe Lovet egentlig sambo å ikke ta mer tester før jeg skal ha mensen, huff.. Nå har jeg testa 4 ganger på 11 dager! :S er ikke bra! hehe Jaja har 2 tester igjen nå som jeg la bort under noen håndklær i komoden sånn at jeg ikke kommer på å ta dem før tidligst lørdag!!!! hehe
vipsen*en av hver* Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Fikk mensen på mandag så trengte ikke teste.. æsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå