Gå til innhold

Er på rugedag 5 (innsetting var på torsdag) ???

Anbefalte innlegg

Og idag fikk jeg plutselig litt brun/rød aktig utflod, er dette spotting, pleier alltid å ha det før mens.. men er ikke dette litt for tidlig..??

Uff jeg må bare være super positiv og tenke at allegodetinger3 og håpe og krysse det jeg klarer!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Dersom du hadde innsetting på torsdag så er du vel på rugedag 4

(1. rugedag er dagen etter innsetting) og da kan det jo være festeblødning?

Jeg hadde innsetting en fredag og fikk litt blodspor tirsdagen etter og

jeg har testet positivt nå.

Heisan!

Jeg fikk beskjed om at torsdag (innsetting) var dag 2, så jeg kunne forvente at egget/eggene ville feste seg i dag (mandag) eller tirsdag (statistisk). Så kanskje det er noe i forbindelse med eggfestingen????Da jeg ble gravid sist, hadde jeg en liten blødning omtrent på disse tider. Trodde det var tidlig mens. Så vi krysser fingrene for at du har en positiv utflod!!

Jeg har hatt veldig mye magevondt; stiv, oppblåst og stikkinger. Håper bare det ikke er noen småinfeksjoner på gang.

Du synes sikker som meg at dagene fram til 13.juni går veeeeeldig sene. Har aldri vært "rastlaus" i mitt liv, men nå klarer jeg ikke å sitte i ro.

Men det er kjekt å være hjemme når det er så fint vær.

:)

Tusen takk alle sammen... :o)) vi får håpe det er festeblødning.. akkurat nå har jeg kun litt brunt.. når jeg tørker meg.

Vil jeg vil så lykkes denne gangen.. ja rastløs er forbokstaven hehe...

Ønsker alle en riktig fin sommer og måtte denne tiden bringe oss masse gleder..

Følger med deg Maia_74 hihi..

Dette hørtes veldig lovende ut:-)

Kan nevne at jeg også hadde lysebrun (1 dag med mørkere brun) rundt de tider.

Krysser fingre for deg og blåser støv din vei!!!!

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

klem,

MM

Annonse

Bare sniker meg litt ulovlig inn her igjen jeg og du, dette høres kliss likt ut til de festeblødningene jeg har hatt med 2 av mine barn :-) g er den så tidelig er det et knallgodt tegn på at egget BLIR der også og ikke detter ut igjen, jo tidligere det fester seg jo bedre sitter det fast liksom. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene! (ps, denne gangen festet det seg hos meg på dag 4-5 etter EL og det gikk jo bra som du ser, hehe...) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Til deg Tullemor1! :-)

Annonse

Hei kanskjesnart :o))

Jeg har det fint... har ikke hatt noen blødninger etter den ene, kun litt brunt men veldig lite.. så her sitter jeg med varmeflaske og koser meg hehe og det er sikkert 20 grader ute hihi.... men deilig allikevel..

Jeg krysser hardt for deg, og håper vi lykkes begge to nå.. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...