Gå til innhold

Hva skal eg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hadde mensen 13.mai....hadde en ma i mars og etter det har mensen kommet med 30 dager og 18 dagers mellomrom.....er så usikker på når eg skal teste....er 70% sikker på at eg hadde eggløsning slik at mensen skulle kommet i helga...men har ik brukt noe el tester så det er jo bare magefølelsen....har eg vanlig syklus skal mensen komme 10.juni.....

Men så tror eg at eg begynner med litt symptomer...siden fredag har eg vært sinnykt trett!!!! Kom helt plutselig! Og så har eg vondt på forskjellige sider rundt skambenet.....kjenner litt stikk i puppene av og til og.....og så klør eg i tannkjøttet....og har økt utflod....

Er så usikker på om eg skal vente og se om mensen kommer i helga eller om eg skal teste meg no....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo ta en test nå, men kanskje bedre å vente til helga hvis du ikke er helt sikker??

Tror kanskje jeg ville ha ventet til helga..=o)

Skrevet

Synes du skal gjøre det som faller deg inn akkurat NÅ!

Dersom du tar en test nå og den er negativ, betyr jo ikke det at du ikke er gravid... og da kan du jo teste deg igjen til helgen. Hvis du ikke føler at du blir veldig lei deg dersom testen er negativ nå, da.

Det er kanskje litt tidlig... men så lenge du er klar over det, så er det jo ikke noe i veien for å teste.

Skrevet

Takk for svar!

tror eg skal vente til helga eg då.....så slipper eg å bli skuffet unødvendig....

Skrevet

Dette høres veldig spennende ut!!!

Krysser fingrene for at det er en lillesøster/bror til lille Noah som er kommet for å bli!!

Lykke til!!!!

klem T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...