Gå til innhold

Noen som har erfaringer med BabyWatcher??


BabyW08

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har brukt BabyWatcher for å høre hjertelyden? Hvor tidlig kan man høre hjertelyd? Jeg har bestilt apparatet, men tør ikke bruke den hvis det enda er for tidlig. Er for øvrig 10+2i dag, men regner med at apparatet vil komme i posten en gang neste uke. Da er jeg mellom 11-12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, husker ikke hetl hvor tidlig man kan høre med den, men den kommer til å brukes med jevne mellomrom denne gangen her også... Brukte den flittig sist jeg var gravid, veldig betryggende... :-)Det hender at man ikke finner hjertelyden med en gang man leter, men få da ikke panikk. Noen ganger må man bare lete litt hvis h*n har snudde på seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har babywatcher selv. Det står at man kan høre hjertelyd fra ca 12 uker. Var ca 16 uker da jeg fikk den. Morsomt å høre, men prøver å ikke gjøre det så ofte. Er hvis litt delte meninger i forhold til evt skade for fosteret. Den kan ogsp fange opp min puls, så vær litt obs på det. Syns det var litt dårlig at det ikke stod noe om det i bruksanvisningen. Bestilte først på babywatcher.no, men de var utsolgt + at de ikke har svart på mail. Sendte tom mail for å avbestille, men har ikke fått noen bekreftelse på det. Flere som klaget over det samme. Bestilte til slutt fra billigtester.se. Ble litt dyrere, men de virket i alle fall seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte min fra babywatcher.no Håper at jeg får den neste uke. Sendte mail og spurte om de hadde fått den på lager igjen, men fikk ikke svar, så jeg får bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte så mye negativt om Babywatcher på nettet at jeg bestilte min på eBay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...