Gå til innhold

Merker ikke noe.

Melkedrøm

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid innbilt meg at hvis jeg ble gravid- ja da ville jeg KJENNE det, og VITE det av meg selv. Jeg er nå ca 6 uker på vei tror jeg (Litt usikker på når første dag i siste mens var..) Og jeg har liksom ikke den følelsen jeg trodde jeg kom til å ha. Det virker bare helt fjernt at det er noen der inne. Det har nok ikke gått helt opp for meg at jeg faktisk er gravid enda nei hehe. Jeg gleder meg jo enormt til hele denne reisen, men kunne gjerne ha tenkt meg UL nå, eller ihvertfall før uke19(!) som de på legesenteret sa var vanlig, så kanskje det hadde gått litt mer opp for meg..Men det jeg lurer på- er om det er vanlig å faktisk føle på seg at det er noen der inne- før babyen gir tegn til liv selv? Jeg regner med at jeg kommer til å føle det er noen der inne etterhvert, men er bare nysgjerrig på om det flere i samme båt:)

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Jeg har det på akkurat samme måten, skulle liksom ønske at man kunne merke det på noen måte. Men jeg har bestilt time hos en privatklinikk for å få en tidlig UL, neste uke er jeg i uke 12 og de sa da jeg ringte for å høre at det var mange som ønsket en tidlig UL rundt uke 12, og at det ikke var for tidlig å ta det da. Det koster selvfølgelig litt, men jeg synes det er verdt det.... Kommer selvfølgelig til å gå til vanlig UL i ca uke 17 - 19, men synes det blir for lenge å vente.

Annonse

Må innrømme at jeg er aldri så lite misunnelig! Jeg er også 6 uker på vei med førstemann, og har aldri vært så dårlig så lenge... Det begynte 3,5 uker etter siste mens, og har bare blitt verre etter hvert. Har vondt i magen og er fryktelig kvalm, og orker ingenting, ligger bare og ser på at hybelkaninene koser seg i krokene... Er nå sykemeldt, og sjefen er sur, men jeg føler ikke for at si til ham at jeg er gravid, har jo nesten ikke fortalt det til noen enda.

Skjønner jo at man lurer på om det virkelig er sant, hvis man ikke kjenner noe. Men jeg kjenner masse, og bekymrer meg likevel...

Så kos deg mens du kan! Gratulerer :)

• 2 uker senere...

hei jeger i uke 5 nå! eneste jeg merker er en del murringer og oppblåst mage... innimellom prikkinger i puppene!!! (ikke ofte).

ikke noe kvalm osv!! bare dårlig matlyst o.l.

tenker også som så innimellom, er det virkelig sant! tok en clear blue digital og der sto det gravid!!! har ei venninne som er gravid selv som sier at det er ikke alltid man kan stole på disse testene men ifølge ei annen veninne er clear blue digital ganske sikker pga den trenger mye hcg for å slå ut positivt!!! eller hva sier dere!!!

Jeg har tatt to stk Quick Response-tester, men pga strekene var litt svake turte jeg ikke tro helt på det så jeg tok også en digital Clear Blue. Er nå helt sikker. Men jeg har ikke så mange andre symptomer annet enn ømme pupper og er derfor litt bekymret for at kroppen ikke har andre symptomer. Er i uke 6.

Men jeg tror nok du er gravid hvis CB digital har slått ut på "gravid" ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...