Tigerbabe Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Er hun for liten...? nesten 16 mnd...får nå kun kveldspupp...skal overnatte hos bestemor fra lørdag kveld til tirsdag....tror dere det går bra...??? takker for svar..
SassyMom Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Stor jente nå Hun klarer seg nok helt flott uten den puppen. Kanskje hun kan få litt varm melk på flaske som kveldskos så ikke det blir så uvant for henne.
*jaja* Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeppda, det går nok helt fint. Kanskje hun savner puppekosen og det kan bli litt grining, kanskje ikke siden du ikke er der. Men kos deg med litt barnefri du. Det er i alle fall vel undt. Flink å amme så lenge forresten! Flink! Flink!
Tigerbabe Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Takk takk for svar, blir kanskje "værst" for meg. holder på å gå ned til 1 gang om dagen nå før hun skal bort, så nå får hun bare på kvelden.
petiteM's Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Vesla her er 13mnd, og jeg har vært i jobb siden hun var 8. Reiser endel i forbindelse med jobb, så brystpumpen har vært en god venn:-) Ikke noe problem å gi bestemor et lite lager med frossen melk som gis i flaske. Her i huset gir far varm flaskemelk morgen og kveld (av og til middag) når jeg er borte. Hun skal overnatte hos besteforeldrene en natt om ikke lenge, så da vil hun nok få med seg noen beger med frossen morsmelk. Går helt sikkert fint!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Tulla har sovet borte en stund koser seg masse hos besteforeldrene=0) Går sikkert strålende. Tenk hvor heldig tulla de er som får bli godt kjent med sine besteforeldre =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå