Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 har så lyst til å kjøpe en og vil ikke bruke banan sidendet blir så stykt i nettet. epple er jo littsterk. så hva går det mest i hos dere og hvor gamle er nurket deres?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Syns den greia ser litt ekkel og grisete ut jeg. Så jeg har bare gitt bananen i hånda. Men syns du at den fungerer?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 jeg har ikke men har lyst til å kjøpe en, banan vil jeg ikke putte fordidet blir flekkete og ekkelt nett alt annet får man jo bort igjen. men hvabruker dere å ha i den. hvor gamle er babyen.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Epler, pærer, kokte grønnsaker,melon,druer etc
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 om du bruker banan i så er det viktig å skylle nettet i kaldt vann når det er ferdig, da blir det ikke brunt.
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 jeg har gitt eple og nettet ble stygt av det syntes jeg,men ble bra når jeg vasket det....har er 4 1/2 mnd,har bare brukt eple siden det er litt hadt,for han klør i tennene...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har brukt eple ganske lenge, men siden gutten min må omtrent tvinges til å drikke, har jeg begynt med vannmelon! Da slurper han i seg væsken, slik at nettet er tomt på en,to,tre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå