Gå til innhold

Da begynner jeg på reductil!


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt pulverkur (forsøk) i en god stund... men det endte bare med 4 kg minus...så nå går jeg over på reductil å prøver å se hvordan det går...

Har gått på reductil før men hatt en mndes opphold da.. Heldigvis funker reductil på meg samme dagen jeg begynner å ta det så i dag har vært en flott dag! :o) Hehe! Lugget ute i sola og solt meg...gjortd litt husarbeid osv..

 

Hvordan går det med dere andre da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, her går det bare bra.

Alt vart så mye bedre etter at jeg fikk reductil.

Starta med det 27/4, og har til nå gått ned 6,4 kg!

Endelig har jeg ikke trangen til mye mat og søtsaker.

Føler seg bra mye bedre i kroppen bare av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo bra da! Det tar bort sulten min....men i utgangspunktet spiser jeg ikke mye søtsaker eller særlig usunnt...hehe... men det lille jeg spiser tar kroppen til seg som en svamp...! Nei nå har jeg bestemmt meg for opperasjon! Jeg orker rett og slett ikke mer av dette slanke livet....! Har slanket meg siden jeg var 9 år gammel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heidu!

kan signere på det om at det er slitsomt å være på en evig slankekur!! føler jeg ikke har gjort annet siden jeg var 15år selv jeg--- Har jo selvsagt vært gode perioder også! ser jo bilder fra flere år tilbake hvor jeg virkelig føler meg vel!! vil så gjerne tilbake dit! men nå har jeg jo fått resept på acomplia og startet igår, så får vi se om mine 20kg slipper lettere taket da.... Men selvsagt så må jeg jo også legge om kostholdet mitt! det sier seg jo selv! men håper at tabl kan hjelpe meg i riktig retning!

 

lykke til til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...