JPG2011 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 IKM i dag. Testet på fredagen, negativ. I dag kom krysset med en gang!!! Symptomer: *En uke etter EL, så begynte det å stikke, det gjorde vondt å nyse el reise seg fort opp, for da strekker det skikkelig til. I helgen hadde jeg skikkelig menssmerter, trodde den skulle komme hvert øyeblikk. *Ømme pupper, (ikke noe mer enn vanlig PMS) *Øm og hoven følelse i magen *Småkvalm innimellom Håper dette går bra. En klem til dere alle som prøver, og en haug med babystøv.
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Huuuurraaa.... Gratulerer så mye og lykke til videre... Suger til meg støv da jeg snart har EL ...=o)
2 fine små Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer saa mye!! Nyt tiden som kommer og kos deg masse.... Babystoev tas i mot med takk! Ha en super dag!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 gratulerer så kjempemasse. Ikm på fredag så håper å slå følge :-) Klem
Meg og gutten min Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 gratulerer med spire i magen:) prøvd lenge?
Modesty Blaise Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer med spiren .Nyt svangerskapet og kos deg masse. Lykke til over i 1.tri sofaen.
Lillegull og spiren Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....GRATULERER SÅÅÅ MASSE SÅ HELDIG DU ER:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå