Gå til innhold

Lister meg inn i bakgrunnen...


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter positiv test hos lege og bekreftet festet ved UL, lister jeg meg inn hit. Kommer til å holde meg i bakgrunnen til jeg er sikker på at nurket ikke tar adjø før den skal, men veldig deilig å kunne ROPE UT:

 

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he ja det skjønner jeg!!! GRATULERER SÅ MASSE!! Trenger da ikke holde deg i bakgrunnen, alle her inne er på en måte i samme båt ;)

Ønsker deg lykke til hvertfall! Første gang du er gravid eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke første gang.... har 4 fra før! Men denne gangen har det vært en del komplikasjoner, så jeg er ikke så veldig safe før det har gått et par måneder. Men at frøet har festet seg er et mirakel i seg selv, så jeg må bare være optimist nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Bringebæret! :) Wohoo! :)

 

(får forresten utrolig lyst til bringebærdrops hver gang jeg ser nicket ditt.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit bringebæret!! Dette er kjempespennende!! Krysser alt jeg har for at spira blir sittende =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, håper å komme etter snart :-)

 

stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Bringebæret!! Vet du hvor langt du er på vei? Jeg er i samme situasjon som deg,- tør ikke ta helt av før jeg er mer sikker på at det går bra. Jeg skal krysse fingrene for deg, jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå gratulerer så mye bringebæret!!!!!!!!!!! Så utrolig koselig :-) Velkommen inn på 1 trim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...