Gå til innhold

OH - MY - GOD!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi! Gratulerer!!! Og så du som hadde tenkt å gi opp for noen uker siden. Er så glad på dine vegne, og håper virkelig at alt går bra med den lille spiren du bærer på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!! Med din historie så er dette helt fantastisk! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!

;)

Skrevet

næmmen gratulerer:)så arti:) flott:) lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så mye, det var temmelig bra for en som hadde bestemt seg en stund for å slutte å prøve! :))

Skrevet

å gratulere så innmari mye,LYKKE TIL med svangerskapet!!!!!!!!!!!;);););)

Skrevet

GRATULERER!!!!!! Åh, dette unnet jeg deg! Håper den lille holder seg der inne og at alt går bra!! KLEM KLEM KLEM

Skrevet

gratulera så masse.........Det var deg vel unt, bringebæret...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....GRAUTULERER SÅÅÅ MASSE:)

Det er jo bare heeelt utrolig...for ikke lenge siden var det jo ikke så bra tone og nå er du gravid:) ble så glad da jeg leste det:)

Ønsker deg alt godt i svangerskapet og lykke til:) skal krysse alt jeghar for at spira sitter og at du får en fin voksene mage:)

stoooooooooooooooooor klem:)

Skrevet

Dette var utrolig morsomt! Gratulerer så enormt mye! Håper du får et fint svangerskap!

Skrevet

Gratulere masse med spiren din :-) Suuuuuger til meg masse babystøv...

klemmer fra

Skrevet

For en utrolig samling flotte damer dere er!!! Har ikke gjort annet enn å felle lykketårer siden i går, og når jeg får alle disse hilsnene fra dere kommer det enda flere!!!

Jeg har sagt det før, det er fantastisk å være her inne sammen med dere, dere ga meg håp og tro og jeg er overbevist om at det hadde en betydning... Jeg hadde sikkert gitt opp hvis dere ikke hadde oppmuntret meg, så dere har egentlig en del i babyen alle sammen!! Dette blir en ekte BIM-baby!

Så nå er jeg et bevis på at legene ikke alltid har rett, og den idioten av en gyn jeg var hos, er kassert og bytta ut!

Stå på, jenter, jeg ønsker dere alt godt av hele mitt hjerte!!!!!

Skrevet

Hei.GRATULERER! Dette har du jammen fortjent! Håper du får et langt og lykkelig svangerskap-9 mnd:)

Skrevet

Gratulerer!!! Dette var virkelig en flott nyhet, Bringebæret!

Ønsker alt det beste for deg nå fremover. Lykke til:)

Skrevet

Gratulerer såååå masse!

lykke til!

:)

klem fra

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ; SÅ SUPERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¨Dette går nok bra skal du se, så blir det februar-spire på deg også, Jeg har termin 4 feb. Når blir din termin??

Skrevet

Termin er 14. februar. Så det er ikke så langt unna deg! Lykke til, dette blir spennende!

Skrevet

Gratulerer, Bringebæret!!!

Vi er mange som kryssar fingrane for at dette går bra for deg!!

Skrevet

slenger meg på den lange rekka med gratulasjoner, graaaatuuulerer sååååå mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...