babyT Skrevet 4. juni 2007 #26 Skrevet 4. juni 2007 Oi! Gratulerer!!! Og så du som hadde tenkt å gi opp for noen uker siden. Er så glad på dine vegne, og håper virkelig at alt går bra med den lille spiren du bærer på!
k@ra Skrevet 4. juni 2007 #27 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer!!!!! Med din historie så er dette helt fantastisk! Lykke til!
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 4. juni 2007 #29 Skrevet 4. juni 2007 næmmen gratulerer:)så arti:) flott:) lykke til videre:)
Dizzie_mortil3 Skrevet 4. juni 2007 #30 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer så mye, det var temmelig bra for en som hadde bestemt seg en stund for å slutte å prøve! )
monic82 Skrevet 4. juni 2007 #31 Skrevet 4. juni 2007 å gratulere så innmari mye,LYKKE TIL med svangerskapet!!!!!!!!!!!;);)
fremtidoghåp Skrevet 4. juni 2007 #32 Skrevet 4. juni 2007 GRATULERER!!!!!! Åh, dette unnet jeg deg! Håper den lille holder seg der inne og at alt går bra!! KLEM KLEM KLEM
trying og kaisa elisebet Skrevet 4. juni 2007 #33 Skrevet 4. juni 2007 gratulera så masse.........Det var deg vel unt, bringebæret...
Lillegull og spiren Skrevet 4. juni 2007 #34 Skrevet 4. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....GRAUTULERER SÅÅÅ MASSE:) Det er jo bare heeelt utrolig...for ikke lenge siden var det jo ikke så bra tone og nå er du gravid:) ble så glad da jeg leste det:) Ønsker deg alt godt i svangerskapet og lykke til:) skal krysse alt jeghar for at spira sitter og at du får en fin voksene mage:) stoooooooooooooooooor klem:)
ticalinda Skrevet 4. juni 2007 #35 Skrevet 4. juni 2007 Dette var utrolig morsomt! Gratulerer så enormt mye! Håper du får et fint svangerskap!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. juni 2007 #36 Skrevet 4. juni 2007 Gratulere masse med spiren din :-) Suuuuuger til meg masse babystøv... klemmer fra
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #37 Skrevet 5. juni 2007 For en utrolig samling flotte damer dere er!!! Har ikke gjort annet enn å felle lykketårer siden i går, og når jeg får alle disse hilsnene fra dere kommer det enda flere!!! Jeg har sagt det før, det er fantastisk å være her inne sammen med dere, dere ga meg håp og tro og jeg er overbevist om at det hadde en betydning... Jeg hadde sikkert gitt opp hvis dere ikke hadde oppmuntret meg, så dere har egentlig en del i babyen alle sammen!! Dette blir en ekte BIM-baby! Så nå er jeg et bevis på at legene ikke alltid har rett, og den idioten av en gyn jeg var hos, er kassert og bytta ut! Stå på, jenter, jeg ønsker dere alt godt av hele mitt hjerte!!!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #38 Skrevet 5. juni 2007 Hei.GRATULERER! Dette har du jammen fortjent! Håper du får et langt og lykkelig svangerskap-9 mnd:)
Nivea30 Skrevet 5. juni 2007 #39 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer!!! Dette var virkelig en flott nyhet, Bringebæret! Ønsker alt det beste for deg nå fremover. Lykke til:)
Mrs. icsi og småen Skrevet 5. juni 2007 #40 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer såååå masse! lykke til! klem fra
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 6. juni 2007 #41 Skrevet 6. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅ; SÅ SUPERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¨Dette går nok bra skal du se, så blir det februar-spire på deg også, Jeg har termin 4 feb. Når blir din termin??
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #42 Skrevet 7. juni 2007 Termin er 14. februar. Så det er ikke så langt unna deg! Lykke til, dette blir spennende!
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 7. juni 2007 #43 Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer, Bringebæret!!! Vi er mange som kryssar fingrane for at dette går bra for deg!!
alex83 Skrevet 7. juni 2007 #44 Skrevet 7. juni 2007 slenger meg på den lange rekka med gratulasjoner, graaaatuuulerer sååååå mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå