Gå til innhold

OH - MY - GOD!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv test hos lege, bekreftet festet med UL!!!!

Helt uvirkelig. Klarer ikke grine engang! Føler meg helt nummen, for dette skulle egentlig ikke skje.

Holder meg her hos dere noen uker til, til jeg er sikker på at det ikke går galt!

Herregud.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende da!! Gratulerer så masse m den lille spiren!!! Hvor langt er du kommet da??

Skrevet

Glemte å spre ut tonnevis med babystøv... *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Bare ca 3 uker. Lang vei igjen til jeg er sikker på at det blir noe! Men den lille sitter der!

Nå renner tårene! Tror jeg må gå hjem fra jobben...

Skrevet

Satt akkurat og leste det forrige innlegget ditt, og ble veldig nyskjerrig på hvordan det hadde gått. Så artig at det det gikk som det gikk:) Gratulere så kjempemasse:)

Lykke til med spiren din!

Skrevet

Tre uker er mer enn ingen! :) Gratulerer så masse igjen m mirakelet!!!! Krysser alt jeg har for at den lille spiren klorer seg fast og vokser seg stor og sterk i mammas mage!!

Skrevet

gratulerer:;D det går nok bra skal du se:D

Skrevet

Ah, så fantastisk! Da skal jeg bare fortsette å krysse alt jeg har her i gården, slik at dette går så fint som bare det. LYKKE LYKKE til og GRATULERER så mye! :)

STOR klem fra

Skrevet

grattis grattis

dette er deg vel unt

=O)

krysser det som kan krysses

Skrevet

Å så spennende! Håper virkelig spira klamrer seg fast!!!! Er litt spent selv i dag, tok en test i stad, sikker på at den skulle være negativ, men det er en svak, svak, svak strek der! Håpe, håpe.Har ikke IKM før på søndag, så det blir nok en del testing framover....

Krysser fingre og tær for oss begge!

Skrevet

ÅÅÅÅ, så spennende for deg!!! Håper streken vokser til en feit tykk pølse i løpet av uka, og at dere har en som venter på å se dagens lys i februar!!!!!

Krysser alt jeg har for deg!!! Skal følge med, og lirke deg inn på 1. tri om en ukes tid! Sender deg en ekstra dose babystøv kun til deg!**********************

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Lykke til med deres spirer også!!!!!! Dere er en fantastisk gjeng med damer, og jeg håper for dere alle sammen at dere får en baby snart!

Takknemlig klem fra

Skrevet

Takk for babystøv! Er veldig spent nå! Går og ser på sterken hele tiden (er hjemme i dag), synes den blir svakere og svakere... Men det blir rimelig spennende framover. Nå er jeg så rastløs at jeg må gå meg en tur. Kos deg med tanken på den lille!

Skrevet

gratulerer så vanvittig masse!!!! :o) og så du som skulle gi opp da... *hehe* utrolig hva man kan få til, når man slapper av litt;o)

GRATULERER GRATULERER GRATULERER GRATULERER!!!

Skrevet

Gratulerer saaa mye!!! For en fantastisk gladmelding.... =o)

Vaer nummen og nyt livet, lykke lykke til videre naa!

Bekreftet festet hoeres ut som et eventyr....deilig med andre ord.

Kjoep bringebaer, og spis med maaaaaaaaaasse helmelksis eller floete, hehe...

Skrevet

Oi!!! Grattis! Hørtes håpløst ut for en stund siden, og så satt den plutselig likevel! Unner det deg av hele mitt hjerte! :) Gratulerer.

Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeeessssss! ! ! ! !

Så bra da...Gratulerer så mye...

bare å kose seg her hos oss det=o) Jeg har ikke noe i mot det...=o)

Det kommer til å gå bra, skal du se...

Skrevet

Hurra for en positiv test!! dette går nok kjempefint!!

Skrevet

Utrolig moro!!! Har holdt av plass til deg på 1.tri en stund nå, og lurt fælt på åssen det går med deg. Så titter jeg innom her en bitteliten tur idag, også er det så godt nytt på gang! Herlig! Håper spira klorer seg fast, du er godt over første terskel nå, vettu! Lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer SÅÅÅÅ mye!!!!=D

Skrevet

oiiii!! så utrolig morro;) lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!

Tar litt av babystøvet og putter det i lomma :-)

Lykke til!

Skrevet

Jøss, det var en veldig god nyhet! :) Gratulerer så mye, håper alt går bra! :)

Skrevet

Å,er det sant! Jeg sender masse gode tanker! Dette går bra. Dette gjør at man ikke mister håpet.......... Vær her hos oss og hold oss oppdatert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...