Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødselen min gikk unna i en fei, og jeg fikk to dype revner oppover i vagina, revnet rundt urinrøret og ble i tillegg klippet. Siden jeg revnet innvendig måtte jeg syes under narkose rett etter fødselen. Har ikke fått noen informasjon om dette i ettertid. Kan det bli noen komplikasjoner etter å ha revnet innvendig? Hvor lenge må jeg vente med å ha sex? Tok 2 uker før jeg i det hele tatt klarte å sitte på en stol : ( Andre som revnet i vagina? Er det stor sjangs for at det samme vil skje ved neste fødsel? Ikke at det gjorde så veldig vondt da det skjedde, men tida etterpå var kjip!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg revnet også. Faktisk tvers gjennom til ræva..Ikke så gøy nei:) Fikk nesten ingen info selv og til tross for at jeg fortsatt har problemer vil ikke A-hus etterkontrollere problemet. Du trenger ikke å vente lenger enn 6 uker med sex, da bør det være grodd. Husk MASSE glidemiddel. Det kan hende det er litt vondt. Såvidt jeg fårstår er det mindre sjans for revning neste gang.

Skrevet

Sjønner godt hva du mener! Jeg revnet også ganske mye, og ble sydd i nesten 1 time på operasjonsstua etterpå. Klarte heller ikke å sitte skikkelig før flere uker etter fødselen. Nå er det over 10 uker siden jeg fødte. Var nervøs for å ha sex, men det var ingen problem :)

Siden vi ble sydd med full bedøvelse, du i narkose og jeg med ekstra mye epidural, så tror jeg at legen har sydd oss bra sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...