Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 hei! Har ei tulle på 14 mnd, som de siste 4 nettene ha våknet på natten og hoster veldig. det gjør hun i noen timer og når morgenen nærmer seg blir hosten borte. hoster ikke ellers. Noen som vet hva det kan komme av, og noen som evt har noen tips på hva som kan hjelpe. Syns det er så merkelig at hun kun hoster i 2-3 timer på natten og ikke noe ellers.
*jaja* Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Vanskelig å si hva det kan være. Tung varm luft på soverommet, begynnende astma (har erfaring der), støv? Tips som du sikkert har tenkt på da men.... Luft godt før hun legger seg, ha gjerne vinduet på gløtt hvis det ikke trekker på henne, tørk støv (hehe), gi henne litt kaldt vann når hun hoster, hostesaft?. Er det tørt på rommet kan du sette ut en skål med vann så det kan fordampe. Jenta mi på 18 mnd har også hatt noen hostekuler uten at det har vært noe galt. De kan forsvinne like fort som de har kommet. Håper det ordner seg snart...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Takk for svar:-) gode tips. Sksl se det an og gir det seg ikke får vi ta en sjekk hos legen. HI
Pearly Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Min gjør også det noen netter, og hoster ikke ellers. Var redd for astma men forrige gang bare lo legen av meg, det var ingenting. han har vel litt slim, men noen ganger tror jeg at det er litt rop om oppmerksomhet også. Noen ganger hjelper det når jeg stryker han over ryggen en stund mens han hoster og sover...så gir det seg og han sover videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå