Gå til innhold

symptomer som forsvinner


♥En søt og ny søtnos i magen♥

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at symptomene jeg har hatt på at jeg er gravid har forsvunnet. For det første så gjør ikke brystene mine så vondt lenger (de har vært VONDE). Og jeg er heller ikke så kvalm, kjenner bare et ubehag etterpå hvis jeg spiser meg god og mett. For det tredje har disse "stikkene" og menslignende murringene forsvunnet.

 

Er det vanlig at slike symptomer forsvinner? Er ikke helt sikker på termin, tror jeg kan være ca 10 uker på vei. Noen som vet?

 

Hjelp! Er redd for MA nå, jeg...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille blaaber, du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt =) Sympt. kommer og går.. jeg mista alle mine for 3 dager siden...og.. BÆM, nå føler jeg meg supergravid igjen..

 

Så du trenger nok ikke bekymre deg, hvis du vil roe deg ned litt, kan du ikke få en time til tidlig UL, så kansje du ser et lite hjerte slå?? =)

 

Fikk se hjertet på reka mi idag, og er tydlligvis bare 6 uker på vei.. ble mye roligere hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Butterfly!

 

Nå føler jeg meg litt roligere. Leste forresten på VG nett isted at det er skadelig for fosteret å stresse... Ikke vits i å bekymre seg mer enn nødvendig da;)

 

Skal i hvert fall prøve, men jeg har litt lett for å bekymer meg for alt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...