jordbærsjokolade Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 ..som er full av fuglebæsj? Hve jeg kan vaske den med osv?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 svigerfar brukte høytrykkspyleren som vi pleier å vaske bilene med.
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Åh,har også fuglebajs på markisene:-( Tålte markisene så mye trykk da,duracell? Vår høtrykkspyler blåser murpussen av veggene,vet ikke om jeg tørr å la mannen min gå løs på markisene med den!(de er ganske gamle,tror jeg) Kanskje man kan justere ned trykket på spyleren....?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jo det gikk fint det,men vi har ikke sånn super sterk spyler heller.. men om du står på litt god avstand burde det gå bra da:) bare prøve seg litt frem.
Serial mom Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Får teste! Desverre er det mest på undersida av markisa. Gudene vet åssen dritten har kommet seg dit!?!?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hehe ja da får du spyle den innenifra da... haha.. åpne opp vinduet og spyl ivei;)
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 fant en nett side hvor det står litt om rengjøring av markiser.. (både av "duken" og "stengene" ) http://www.lady.no/markiser.asp?meny=5,64 lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå