Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 jeg lurer på at hvis jg jobber i en barnehage, går det at mitt eget barn har også fått plass på denne barnehagen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 det er vanlig at man kan ha sitt eget barn i samme barnehage, men ofte prøver man å få til at forelder og barn er på ulike avdelinger!
Mamman til M&E Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Om du er førskolelærer får du garantert plass til barnet ditt i samme barnehage men tror ikke det samme gjelder for assistenter, varierer nok fra kommune til kommune så du får sjekke med kommunen du bor i.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 ja man kan få plass i samme bhg men jegandbefaler det ikke. hvertfall ikke på samme avd.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 i den bhg jeg jobber i er det ikke slik at de ansatte er garantert plass. det kommer helt an på hva som står i vedtektene til de enkelte barnehagene. hos oss er det nærmijløet og søsken som er prioritert, så jeg har ingen garanti for å få plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå