Gå til innhold

dette er ikke bra..

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

har fremdeles drøye tre uker til termin..

og nå begynner jeg å bli utålmodig! allerede!!

Hodet har festet seg, babyen har lagt godt på seg, og alt er klart nå..

så hvorfor vente? det er varmt ute, og jeg har fått høyere blodtrykk, proteiner og vann i kroppen.. skjønner ikke den ungen at det er like greit å komme ut da??

*sukk*

komme da, lille Auroraen min... jeg som hadde planlagt å være kjempetålmodig! hehe.. gikk visst ikke det..

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen! Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle være kjempetålmodig og bare vente på at vesle Angelica skulle være klar, men nå har jeg mest til lyst til å skrike til henne at hun får se og komme seg ut!

Jeg vil se henne, lukte henne, ta på henne og alt det der, nååååååååå!

Fader altså vesla, du er jo helt klar, hvorfor kommer du ikke ut, da hadde jo mammaen din sluppet og lide seg gjennom denne varmen med en kropp mer lik keiko en noe annet!

*Sutre, sutre*

Jaja.. Det er vel bare og sette seg godt til rette i god stolen, sette på yndlingsprogrammet mitt på TV, finne fram isen og vente..

Helt enig! Nå er jeg ferdig med eksamen så kan den egentlig bare komme så jeg har kjøpt bringebær-te og greier, skader jo ikke å prøve å lure ungen ut litt føre nå.. hehe.. så skal meg og kjæresten forsøke med litt kos en dag denne uka da for å prøve å få litt fortgang.. Er jo lov å prøve..(og håpe) hehe...

• 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...